sobota, 9 listopada 2013

Activbon-suplement diety


Dziś nadeszła do mnie długo oczekiwana paczka z profilu ,,Zioła dla zdrowia" na facebooku :)

Zostałam ich ambasadorką i po kilku tygodniach otrzymałam do przetestowania Activbon.
Są to ,,Zioła Ojca Grzegorza Sroki - skuteczność potwierdzona wieloletnią praktyką!
Są to zioła tworzone przez Laboratorium Medycyny Naturalnej BONIMED 

Wg informacji producenta:

Activbon - zmniejsza senność, poprawia koncentrację
Suplement diety.
Ze względu na zawartość korzenia żeń-szenia i guarany preparat polecany jako uzupełnienie codziennej diety szczególnie w okresie wzmożonej aktywności umysłowej, a także dla kierowców, osób oprawiających sport lub pracujących w nocy.
Skład 1 kapsułki: Ekstrakt z Guarany 450mg, ekstrakt z korzenia Żeń-szenia 50mg.
Opakowanie: 20 kapsułek.
Przeciwwskazania: Uczulenie na składniki preparatu,
aktywna choroba wrzodowa. Nie zaleca się stosowania preparatu u małych dzieci. Nie stosować w okresie ciąży i laktacji.Sposób użycia: Spożywać 1 do 2 kapsułek 
doraźnie. Suplement diety nie 
może być stosowany jako substytut 
(zamiennik) zróżnicowanej diety. 

Nie przekraczać zalecanej porcji do 
spożycia w ciągu dnia.

Zdrowy styl życia, w tym zrównoważony 
sposób żywienia stanowią podstawę 

w zachowaniu dobrego stanu zdrowia.
Ostrzeżenia: Ze względu na zawartość kofeiny preparat może powodować niewielkie przejściowe podwyższenie ciśnienia tętniczego krwi oraz przyspieszenie rytmu pracy serca , dlatego też stosowanie preparatu u osób z nadciśnieniem tętniczym, chorobą wieńcową i zaburzeniami rytmu pracy serca należy skonsultować z lekarzem.

 Jak tylko przetestuję działanie owych medykamentów na pewno dam Wam znać jak działa ;)

2 komentarze:

  1. Ja dostałam od nich herbatkę wspomagającą pracę układu moczowego. Jest pyszna, niedługo i u mnie pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zamawiałaś ją? Bo zauważyłam,że oni chyba wysyłali do testowania to co się pisało w formularzu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)