sobota, 30 listopada 2013

Aptekao.pl

Takiej masy próbek w jednej przesyłce jeszcze nigdy nie miałam:)! 

www.aptekao.pl

Dzięki współpracy z apteką O (której baner widnieje w belce po prawej stronie) i przemiłą Panią mgr farm. Jolantą Lubińską otrzymałam liczne próbki marki Dermika, AA, Vichy, Oillan, Bepanthen, Dermedic,Eucerin,Pharmaceris itp.


www.aptekao.pl

Apteka jak widać na zdjęciu powyżej posiada szeroką ofertę! Od leków przez kosmetyki,prezenty aż do suplementów i sprzętu medycznego! Przystępne ceny sprawiają,że nic tylko siąść z kubkiem herbaty na fotelu i zamówić potrzebne medykamenty!:)


Apteka ta każdemu z klientów przy zakupach wysyła próbki produktów bezpośrednio przystosowane dla nich samych!
Poniżej zobaczycie że mając 22 lata nie dostałam próbek kremów przeciwzmarszczkowych, ujędrniających itp. Napisałam iż mam cerę tłustą/mieszaną i oto mam próbki:matujące,zwężające pory,anti-acne.Dodatkowo otrzymałam próbki balsamów do ciała, kremu do stóp,kropli do oczu, czyli kosmetyków uniwersalnych. Super plus dla tej apteki że tak indywidualnie podchodzi do klienta! :)

Oprócz tego apteka stara się otrzymywać jak największą pulę produktów z unikatowych serii producentów z różnego rodzaju gratisami, dodatkami rzadko dostępnymi na rynku,  które nie zmieniają ceny samego produktu (przykładem może być suplement diety Novocardia wraz z oryginalnym piernikiem Toruńskim!). Sama pochodzę z Torunia,więc polecam akurat ten dodatek!;)


www.aptekao.pl


Ponadto w swojej ofercie posiadają również bogatą ofertę próbek suplementów diety! A że okres jesienno-zimowy ruszył pełną parą a co za tym idzie choróbska,przeziębienia itp także, warto sięgnąć po specyfiki wspomagające nasz organizm!

Oto próbki od Apteki O

Dermika:

www.aptekao.pl

 AA:

i różne różności:www.aptekao.pl


www.aptekao.pl

 Jak widzicie zakupy w Aptece O to sama przyjemność! 
Ja z całego serca polecam!:)

W niedalekiej przyszłości - konkurs dla klientów ! ;) 



* Adres apteki oraz wskazane w poście dane personalne umieszczono za zgodą w/w.

3 komentarze:

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)