poniedziałek, 25 listopada 2013

Listonosz!

Dziś listonosz pozytywnie mnie zaskoczył :)



Przyniósł mi próbki z portalu everydayme.pl na którym wciąż można je zamówić: Fairy płyn do mycia naczyń, Fairy kapsułki do zmywarki i Gillette PRO balsam natychmiast nawilżający dla mężczyzn :)

Link: TUTAJ

Należy się zarejestrować a potem zamówić próbeczki :)

Oprócz tych trzech próbek dostałam też próbki z earthnicity minerals. Jakiś czas temu można było za pośrednictwem facebooka zamówić sobie bezpłatnie 2 próbki. Tak też zrobiłam, niestety kolory które wtedy wybrałam okazały się dla mnie za ciemne. Jako iż mimo wszystko podkład BARDZO przypadł mi do gustu postanowiłam zamówić sobie kolejne, tym razem płatne wersje, żeby móc dopasować kolor idealnie :)

Wy oczywiście także możecie je zamówić TUTAJ

Lubie takie dni kiedy skrzynka ,,pęka mi w szwach" :) A Wy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)