wtorek, 26 listopada 2013

Przesyłka od SENI i super apteka: aptekaO :)

Dziś Pan listonosz był bardzo uprzejmy :) Wypełnił całą moją skrzynkę na listy paczuszkami :)

Póki co podzielę się z Wami jedną przesyłką, mianowicie otrzymała próbkę Seni Lady:)

 
Pisałam Wam o tej akcji TUTAJ.

Myślę że w dalszym ciągu możecie je spokojnie zamawiać :)


**********************************************************************************************

Druga paczka to przesyłka duuuuużo bardziej przeze mnie wyczekiwana!:)
Otóż podjęłam współpracę z apteką O :) W weekend przedstawię Wam więcej szczegółów.
Póki co zapraszam do przejrzenia ich bogatej oferty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)