czwartek, 12 grudnia 2013

Paczki,paczuszki i miła niespodzianka :)

Oto jakie przesyłki z rana zawitały do mojego domu:
Otrzymałam kalendarz z MS okna o którym wcześniej Wam pisałam oraz pewną tajemniczą substanję o której napisze jak tylko ją przetestuję :)


A taka oto niespodzianka czekała dziś na mnie na poczcie :) Dostałam wielką czekoladę Milka od Listonosza :) Dalibyście wiarę?:D

Wczoraj na poczcie okazało się, że jedna z paczek na które czekam zaginęła. Poprostu listonosz ją otrzymał do wydania i gdzieś w ciągu dnia mu się zawieruszyła. Jak się później okazało niechcący zostawił ją w swojej pracowniczej skrzynce na przesyłki. Zadzwonił do mnie po 3 godzinach i chyba z 5 minut mnie przepraszał za zaistniałą sytuację. A dziś gdy poszłam ową feralną paczkę odebrać czekała na mnie razem z czekoladą :) Takiego kochanego mam listonosza:):):) Nie dość że codziennie taszczy do mnie tyle listów/paczek to jeszcze przeprasza mnie za dzień opóźnienia <3<3<3


Wam też czasem gubią się paczki?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)