środa, 15 stycznia 2014

Francuska zupa cebulowa Knorr - recenzja

Ostatnio rozpoczęłam nową współpracę- tym razem z portalem prekursorki.pl

www.prekursorki.pl

Na pierwszy ogień dostałam do przetestowania zupę cebulową Knorr.

Skład: 


 Sposób przygotowania:
Jak widać zupę przygotowuje się łatwo i nie jest to zabieg czasochłonny.

 Praktyczne porady:



A oto jak zupa prezentuje się przed sporządzeniem:

 Jako iż nie miałam lepszego pomysłu na obiad, postanowiłam przyrządzić tą zupkę.

Fotorelacja:


Moja opinia:


Postanowiłam zmodyfikować lekko przepis i po pierwsze zgodnie z poradą zawartą na opakowaniu dodałam czosnku granulowanego a po drugie (idąc za poradami blogerek kulinarnych) postanowiłam zapiec zupę w kokilkach pod ciastem francuskim. Moim zdaniem oba te zabiegi były strzałem w 10! Zupa sama w sobie jest co prawda dosyć gęsta ale podana ,,na surowo" nie wyglądałaby atrakcyjnie (choć, muszę przyznać, nie jest to płyn klarowny. Widać pływające cząstki cebuli). Podana w ten sposób napewno wygląda ciekawiej. 


Z jednego opakowania przyrządzimy 2 takie porcje (jak raz na romantyczną kolację we dwoje;)  )

Smak: kiedyś zraziłam się do zupy cebulowej z proszku innego producenta więc do testowania tej podeszłam również sceptycznie. A błąd. Okazało się, że po doprawieniu czosnkiem i podaniu z ciastem francuskim smak jest względnie przyjemny* :)  

*Piszę względnie gdyż pamiętajmy cały czas że mamy do czynienia z zupą z proszku a nie świeżo ugotowanym wywarem z naturalnych warzyw.
 
Powiem Wam,że jak na zupę z proszku to nawet jestem pozytywnie zaskoczona smakiem :) wiem,że to zapewne ,,wina" wszystkich ulepszaczy ale jadłam już kiedyś takie zupy których naprawdę nie dało się przełknąć, pomimo dodatków smakowych.



Co prawda nie jadam takich rzeczy na co dzień (preferuję zdrową żywność) ale w dni zabiegane, kiedy nie będę miała lepszego i szybszego pomysłu na obiad - na pewno wrócę do tej zupki :)

Będzie to taka zupa awaryjna :)


Cena: ok.3zł
Dostępność: dobra

Podsumowanie:
+ za: smak, cenę, szybkość przygotowania
- za: polepszacze (glutaminian, izonyniam itp....), wydajność (tylko 2 porcje z opakowania)

POLECAM!:)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

POMÓŻ MI W ROZWOJU BLOGA-> DODAJ GO DO OBSERWOWANYCH :)





4 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za zupą cebulową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nigdy nie przepadałam, ale ta jest nawet niezła :):)

      Usuń
  2. Ja również nie lubię. Jeśli cenisz sobie zdrowe i szybkie dania z torebki, to polecam zupy i dania SYS z serii "Dania Babci Zosi". U nas, Myszy, znajdziesz recenzję. Są pycha, zawierają tylko suszone warzywa i przyprawy, a do tego robi się je błyskawicznie! Pomidorowa wymiata! Cebulowej jednak nie polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie bardzo jestem przekonana do zupek z torebki, ale jeśli znasz jakąś w wersji zdrowej to podeślij linka bo nie moge jej u Ciebie znaleść;)

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)