sobota, 18 stycznia 2014

Szał zakupów za całe ... 15zł!:)

Dzisiaj pochwale się Wam moimi wczorajszymi zakupami w internetowej drogerii www.ezebra.pl

Za ,,aż" 15 złotych kupiłam:                                             :)

www.ezebra.pl


Dla mojego ukochanego :
1)peeling Gillette 23ml za 1,19zł :)
2) 2 razy krem po goleniu z aloesem po 15ml za 1,19zł/szt :)

 A dla mnie:
1. Róż miss sporty za 2,47 zł:)  
Z reguły nie lubię i nie umiem używać różu do policzków niemniej za taką cenę postanowiłam spróbować:)



2.Cień do powiek Astor pure color. Kolor: Tropikal Violet. Cena:4,49zł

 3.Manhattan pędzelek do korektora. Cena: 2,74zł

4.Grzebień do rozczesywania Sally Hansen. Cena: 1zł
Do tej pory rozczesywałam mokre włosy szczotką (ku lamentowi mojej fryzjerki), bo tak było mi wygodniej. Jakoś nigdy nie lubiłam grzebieni ale postanowiłam zmienić przyzwyczajenia :)

5.NYC Nabłyszczający balsam do ust Caramel Apple. Cena: 3,49zł
Smak karmelizowanego jabłka jest obłędny! Do tego delikatna poświata brązo-różu:)


Za przesyłkę nie zapłaciłam nic dlatego,że drogeria ta znajduje się w moim mieście i odbiór osobisty jest za free :)

 I wisienka na torcie:


Ja jestem mega zadowolona. A jak Wasze ostatnie zakupy? Wypatrzyłyście jakieś okazje??:)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Zapraszam Was na konkurs-rozdanie. DO wygrania srebrne jabłuszko i kod rabatowy :) KLIK! KLIK! KLIK!

http://probkigratisy.blogspot.com/2014/01/prosciutki-konkurs-wygraj-srebrne.html
  


4 komentarze:

  1. Wow świetne zakupy i za tą cenę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy za super cenę gratuluje.

    Obserwuje i zapraszam
    ============================================
    http://lowcadarmowychrzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obserwujesz to zapraszam na rozdanie :) Baner u góry:)

      Usuń
  3. Wow! Zaraz sama obczaję ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)