wtorek, 11 lutego 2014

Co u mnie #1

Do tej pory nie raczyłam Was postami w stylu: ,,Co u mnie słychać" :) Ale,że na recenzje nie mam aktualnie za wiele czasu a próbek mało postanowiłam Wam pokazać w fotorelacji co u mnie halo :)

1. Ciągle z trudem walczę z sesją. Ta jest wyjątkowo trudna. Jeszcze żadna do tej pory (a jestem w trakcie siódmej) nie kosztowała mnie tyle wysiłku, samozaparcia, nieprzespanych nocy i zdrowia (dosłownie, ale o tym później). Już został mi tylko 1 egzamin, jutro, a potem ...

Tak wygląda moje aktualne stanowisko pracy:)

 2. ... a potem RZYM!:) Pojutrze wyjeżdżam na 4 dni do stolicy Włoch + zwiedzę Watykan. Nie dość że to będą moje pierwsze kroki poza granicami naszego kraju to jeszcze będę pierwszy raz leciała samolotem! :)

Już nie mogę się doczekać:):) o ile...


 3. ...o ile z moim stanem zdrowia nie będzie gorzej:( zaczęło się od tego,że mam leczony ząb kanałowo. Ale, że jako rzadki przypadek coś tam się dzieje to dostałam antybiotyk, który po 3 dniach stosowania (czyli dziś) wywołał u mnie bardzo bolesne skutki uboczne. Nie będę Wam opowiadała szczegółów ale kobiety w tym miejscu mogłyby krzyknąć ,,Ałć"...

4. A oto Kropka :) moja półroczna ,,córeczka":) W tym tygodniu miała zabieg sterylizacji a na zdjęciu pozuje w swoim gustownym posterylkowym wdzianku :)


 5. Takie oto cudeńka przyniósł mi dziś listonosz:
Jako,że jestem (byłam) kolarką baaardzo przypadły mi do gustu :) Znalazłam je na allegro za oszałamiającą cenę aż... 2 zł/szt :) 

6. Pisałam Wam o akcji Yves Rocher w której za dowolny zakup przesyłali wodę perfumowaną + 1 prezent ekstra. Ja już swoją paczkę dostałam:) Jako prezent wybrałam szminkę. Co prawda miał być pudrowy róż a w praktyce wyszedł klasyczny, ale na moich ustach i tak świetnie wygląda :)

7.Wreszcie też udało mi się dostać peeling do twarzy z mojej chciejlisty! 2 miesiące go wypatrywałam w Rossmanie/ Naturze/ Hebe i wreszcie go mam!:)






A jak Wam minęły ostatnie dni?? :) Co ciekawego się u Was wydarzyło ??:)

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego peelingu:)
    zapraszam do mnie:
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może pokuszę się o jego recenzję :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w Twojej kici! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za komplementy :) Wstawię kiedyś fotki Kropki bez kubraczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te bransoletki! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)