czwartek, 20 lutego 2014

Czekoladowa maska jogurtowa do twarzy ,,Czyste Piękno" Estetici - RECENZJA





Dziś chcę Wam pokazać jedną z mojej kolekcji około 10 maseczek w saszetkach jednorazowych :) Kolekcję ową skompletowałam w ciągu jednego dnia, ba!, w ciągu jednej godziny. Gdy kilka dni temu na Dworcu Warszawa-Wschodnia miałam trochę czasu na przesiadkę postanowiłam odwiedzić tamtejszą drogerię. I zachłysnęłam się asortymentem,który u mnie w Lublinie raczej jest niedostępny.

Oto ona:

  

Opakowanie:
Jak widać-saszetka jednorazowa.

Cena:
też jak widać- 1,99zł 


Dostępność:
Nie mam pojęcia. Ja dostałam ją w Drogerii Jasmin. 
Link: KLIK!
Oto co ma nam do powiedzenia producent:




 
  



Konsystencja:

Budyniowa! Nakładając ją na twarz miałam wrażenie,że nakładam zimny budyń.






 
Zapach:
Tu zaskoczenia nie będzie-czekoladowy.Ale bardziej jak czekoladowy budyń/
pudding niż jak czekolada 
sama w sobie.
Moja opinia:
Nakładając tą maseczkę nie spodziewałam się cudów. Być może dlatego,że nie mam cery suchej (a maseczka jest nawilżająca), być może dlatego,że nie kosztowała za wiele. Nałożyłam ją bardziej dla relaksu, samego faktu rozkoszowania się zapachem i przeświadczeniem,że mam właśnie 10min tylko dla siebie. I w tej kwestii było to właściwe stanowisko. Maseczka się nie wchłonęła ani nie zrobiła się z niej skorupka. Tak jak ją nałożyłam, tak w tej samej konsystencji ją zmyłam. Moja skóra była po niej delikatnie gładsza i świeższa. No i obłędnie pachniała. Zapach utrzymywał się jeszcze ok.15 min po zmyciu. Nie wywołała u mnie podrażnień.Jeśli chodzi o ilość to producent zaleca stosować ją na twarz, szyję i dekolt. Wg mnie starcza tylko na twarz i to tak na styk.

Nie ma ŁAŁ ale też nie ma AŁĆ.

Dla czystego relaksu i zapachu-polecam. Dla efektu- nie.

Lubicie czekoladowe kosmetyki??:) A może polecicie mi swoje ulubione??:)


3 komentarze:

  1. Nie znam tej maseczki, ale czekoladowe produkty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ;) wygląda ciekawie ;) nie wiem czy bym nie próbowała jej zjeść hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że tam jest nawet napisane na niej,że produktu nie należy spożywać??:D

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)