piątek, 7 lutego 2014

Kupon na 10 % rabatu w Rossmannie!

EDIT: Po wejściu na stronę rossnet.pl faktycznie wyskakuje taka informacja:



********************************************************************************
Przed chwilą byłam w Rossmanie i taką oto dostałam informację załączoną do paragonu:



Jak widać - dokonując dowolnego zakupu w Rossmanie dostaniemy kod uprawniający nas do rejestracji paragonu i otrzymania kuponu na 10% zniżkę na następne zakupy!:)

P.S- mojego niestety nie użyjecie gdyż nie macie kwoty mojego paragonu :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy rabat przysługuje do każdego paragonu, czy po wydaniu konkretnej kwoty lub zakupie wybranych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wydałam hmm nikłą kwotę i dostałam ten kuponik :) A produkt nie był szczególnie oznaczony na półce...

      Usuń
  2. Wczoraj do mnie dotarł na maila!:) i kupon do bingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super, zarejestrowałam się tylko niestety nie wyświetla mi się strona ekupony....biała karta, nie ma nic...

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)