wtorek, 18 lutego 2014

Moje obłędne rzymskie zakupy kosmetyczne!:)

Jak już Wam pisałam, ostatnie 4 dni zeszłego tygodnia spędziłam w Rzymie!:) Określenie,że ,,było cudownie" to mało... Wcale, ale to wcale nie chciało mi się wracać. 

Wyobraźcie sobie, że na najbardziej ,,lanserskiej" ulicy zakupowej Rzymu (gdzie sklepy mają takie marki jak Louis Vuitton,Chanel,Armani itp.) trafiłam na salon drogeryjny Kiko i to w samym środku wyprzedaży!!! Moje oczy rozbłysły jak Gwiazda Betlejemska gdy weszłam do kobiecego raju!:) Aż muszę się Wam pochwalić moimi zakupami (które były baaardzo okrojone ze względu na ponaglenia mojej świty ;) )


1. Na pierwszy plan poszły cienie do powiek. Udało mi się kupić nr 143 (delikatny róż z brokatem) za 2,90 € (akurat bez przeceny)



I teraz wyprzedażowe perełki :)

2. Krople rozświetlające do twarzy i oczu Coral drops (równie dobre do całego ciała); 3,4 € (z 12,90 €)

 


3. Lakier do paznokci za 1 € (zamiast 3,90 €) w moim ulubionym fioletowym kolorze


4. I mój hit! Double Perfection Floral Powder Fragrance. Podwójna kuracja do ciała: scrub i krem wygładzający i nawilżający za 5€ zamiast 20€!



Ma OBŁĘDNY zapach! Pierwszy raz aż tak zakochałam się w zapachu jakiegokolwiek kosmetyku który nie jest perfumem.

Chodziłam dumna jak paw jak wyszłam z Kiko:) Kupiłam 4 oryginalne kosmetyki z Mediolanu za łączną kwotę 12,30 € (na nasze ok.50zł)!:) 

Faza testów trwa!:)  

5 komentarzy:

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)