środa, 26 lutego 2014

Sztuka pt.,,MEGA-wielkie-zakupy" w 3 aktach pisana.

Ostatnio przyszalałam, przyznaję. Poszłam po całości, z niewielką dotacją mojego K. Ale mając 30% kod rabatowy dla blogerów do Futurosa.net  i kupon zniżkowy na 50zł do Bingo Spa nie mogłam sobie darować uzupełnienia łazienki kosmetykami,które tak chwalicie (przynajmniej w większości)

1.Na pierwszy ogień poszły zakupy z Futurosa.net. Tam kupiłam:




1.Zmywacz do paznokci bezacetonowy 1000ml - 29,00zł

2.Serum do paznokci - Bomba Keratynowa -
13zł

3.Podkład mineralny La Rosa nr 55 ALMOND 4,5g - 29,70zl

4.SESSIO Szampon nawilżający do włosów suchych 500 ml-
16,60zł 





















Podane ceny są cenami przed rabatem. Po odjęciu 30% za wszystko wyszło mi 61,81zł (nie płaciłam za przesyłkę, wybrałam odbiór osobisty).

2. Potem po kilkugodzinnym (!,chciałam mieć pewność,że dokonam dobrych wyborów) buszowaniu po sklepie  Bingo Spa ( i po przeanalizowaniu kilku waszych recenzji (szczególnie mocno dziękuje Kascysku)) złożyłam zamówienie na 10 kosmetyków:
Wprawne i bystre oko od razu zauważy,że napisałam,że zamówiłam 10 kosmetyków a na zdjęciu jest ich 12 :) Otóż moi drodzy, delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA (a właściwie jego próbkę) otrzymałam w gratisie (dorzucają je do większości zamówień). Natomiast z koncentratem cynamonowo - kofeinowym jest taka sprawa,że gdzieś,na jakimś blogu doczytałam się,że BingoSpa ma taką promocję (oczywiście sprytnie schowaną w czeluściach sklepowych informacji: KLIK! KLIK!) dla każdego nowego klienta dokonującego pierwszego zamówienia,że może on sobie wybrać dowolny produkt gratis (byle do wysokości sumy złożonego zamówienia). Więc w komentarzu do zamówienia poprosiłam właśnie o koncentrat:) 

Co kupiłam:
1.Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały" BingoSpa - 3,90zł
2.Silnie złuszczający preparat z 50% kwasami AHA BingoSpa- 19,00zł
3.Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez"- 2,55zł
4.5 saszetek Koncentratu cynamonowo - kofeinowy z papryką BingoSpa 13,00zł
5.Peeling Salt volcanic rock & red tea BingoSpa- 8,90zł
6.Balsam do stóp przeciw grzybicy BingoSpa- 10,00zł
7.Cynkowa maska do twarzy BingoSpa- 12,50zł
8.Maska do włosów ze spiruliną i keratyną BingoSpa- 12,50zł
9.Sól do stóp ze skłonnościami do ból, opuchlizna, obrzęki - 150g- 6,00zł
10.Maska do włosów z masłem Shea i pięcioma algami BingoSpa- 12,50zł

Niektóre kosmetyki dla mnie, niektóre dla rodziny. Po odjęciu kuponu rabatowego na 50zł i doliczeniu przesyłki (9zł) wyszło mi razem 59,85zł!:)

Jeśli chcecie mam kupon rabatowy 80% zniżki na delikatny krem do twarzy z olejkiem arganowym, z którego nie skorzystam w najbliższym czasie, więc mogę go komuś udostępnić :)

3. Po solennej obietnicy złożonej samej sobie,że starczy mi już na litość boską tych kosmetyków będąc na zakupach w Biedronce (w której kupowałam sobie ręczniki na fitness z napisem ,,Be fit") dojrzałam takie cudo za 6,99zł
Nigdy nie kładłam sobie jeszcze maseczki pod oczy, a tym bardziej w takiej formie, więc stwierdziłam,że jak już i tak poszalałam to na 7 zł nie zubożeję:)

Ahh, aż sobie westchnęłam na myśl ile kasy poszło na mazidła w tym miesiącu...

Ale na pocieszenie muszę się Wam pochwalić moim nowym złotkiem,które dostałam od mamy:
Tak,tak,dobrze widzicie: to jest oryginalna torebka Armaniego!:D Zakochałam się w niej będąc w Rzymie ale była dla mnie zbyt droga (80€). Mama jednak widząc charakterystyczny dla mnie błysk w oczach poszła po moim wyjeździe do owego butiku i kupiła mi ją w prezencie!:) Kocham i ją i moje nowe maleństwo! ;*

**********************************************************
 
Na sam koniec:      :)
Jeśli chcecie, mogę dla Was wygenerować kod rabatowy (nawet na 30%) do sklepu 
http://sklep.futurosa.net/shop.html

Dajcie znać czy potrzebujecie :)
 

11 komentarzy:

  1. Ale duże zakupy:) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tez nie dlatego tym bardziej jestem ich ciekawa :)

      Usuń
  2. Super poproszę o kupon 80%na krem i 30%na kosmetyki będę wdzięczna,proszę o info na pulupulu76@tlen.pl
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingospa ma dobre kosmetyki :) nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego Peelingu- Salt volcanic rock & red tea BingoSpa i byl całkiem fajny ale obecnie używam peelingów tylko enzymatycznych- sa tak samo skuteczne a nie wywołują na mojej skorze podrażnień.Używam peelingu Dermika z serii pure i jest rewelacyjny- super złuszcza skore, wygładza oczyszcza a tym samym nie podrażnia. Jest bardzo wydajny, ma super zapach- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo prosiłabym o wysłanie kodu na zakupy w futurosa :) na maila rs-1@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)