czwartek, 6 lutego 2014

Woda perfumowana 50ml GRATIS do każdego zamówienia + 1 z 5 prezentów do wyboru!

Yves Rocher przysłało mi dziś taką ofertę:




Jeśli nie odbieracie newslettera to chyba wystarczy,że wpiszecie w odpowiednim miejscu kod: 50EVID (przynajmniej mi taki wyskoczył)

Dodatkowo do każdego zamówienia możecie wybrać 1 z 5 prezentów:


Tak więc zamawiając COKOLWIEK otrzymacie dwa prezenty o naprawdę imponującej wartości (aktualnie ta woda PERFUMOWANA jest w promocji za 109zł zamiast 149zł KLIK a np.pomadka którą ja wybrałam za 38zł zamiast 55zł). Można też otrzymać prezent niespodziankę wartą 129zł., krem regenerujący lub zestaw 3 mini produktów)

Jeśli chodzi o dostawę to najlepiej opłaca się złożyć zamówienie za min.39zł (co patrząc na ceny Yves Rocher nawet po przecenie nie jest wyczynem) dlatego, że wtedy zamiast 24,90zł za przesyłkę zapłacimy tylko 9,95zł. No chyba że skusicie się na zakupy za min.109zł to wtedy za przesyłkę nie zapłacicie nic zgodnie z poniższym harmonogramem:
Ja złożyłam zamówienie za 41zł + 9,95zł przesyłka (=ok.50zł) a dostanę 3 wybrane przez siebie produkty + wodę perfumowaną + szminkę :) Opłaca się???:D

Jak widać nawet nie naciągając zamówienia do 39zł tylko zamawiając np.maseczkę w saszetce za 4,90zł (KLIK)  i płacąc za wysyłkę ok.25zł opłaca się cały interes ze względu na prezenty (za ok.30zł dostaniecie np.maseczkę+wodę perfumowaną wartą ponad 100zł i np.pomadkę za ok.38zł)

To jak, zamawiacie??:)

P.S- post nie jest sponsorowany. Po prostu chciałam się z Wami podzielić informacją o korzystnej akcji.

5 komentarzy:

  1. a czy trzeba być nowym klientem Yves Rocher?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Ja u nich zamawiam już nie pamiętam jak długo:)

      Usuń
  2. Rzeczywiście kusząca oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj złożyłam zamówienie w yves rocher. Zamówiłam żel pod prysznic za 7,90zł do tego doliczyli 14,95zl za przygotowanie paczki i 9,95zl za wysyłkę pocztą za pobraniem. Razem wyszło niecałe 33zł a dodatkowo w prezencie wysyłają wodę perfumowaną 50ml i prezent niespodziankę (czyli pewnie krem). Baardzo się opłaca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowało mnie dlaczego doliczyli Ci jakieś koszty przygotowania paczki i doszukałam się w regulaminie:
      ,,Za zamówienie poniżej 39 zł, dodatkowo Klienta obciąża koszt przygotowania paczki (24,95 zł w przypadku wysyłki Pocztą Polską lub 19,95 zł w przypadku wysyłki firmą kurierską)"
      U Ciebie kwotę 24,95 rozbili na 14,95 i 9,95... Tak mi się wydaje przynajmniej.

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)