poniedziałek, 10 marca 2014

Bezpłatne warsztaty Mamo to Ja

Bezpłatne Warsztaty "Mamo To Ja" dla przyszłych i młodych rodziców.

Porozmawiaj z naszymi specjalistami na ważne dla Ciebie tematy:
  • Rozszerzanie diety dziecka
  • Zdrowie i jego rozwój
  • Bezpieczeństwo podczas podróży
  • Chustonoszenie krok po kroku
  • Pielęgnacja niemowląt
  • Pierwsza pomoc w pigułce
“Będę Mamą” - Warsztaty dla kobiet w ciąży (godz. 17.00-20.30)
“Jestem Mamą” - Warsztaty dla rodziców dzieci 0-1 lat (godz. 11.00-14.30)

UWAGA!
Dla wszystkich uczestników warsztatów mamy gwarantowane upominki.

Wygraj wspaniałe nagrody !
  • Foteliki samochodowe
  • Akcesoria dziecięce
  • Kosmetyki dla mam i dzieci
Na maluchy czeka minikącik zabaw i wygodne przewijaki.
Wszystkie warsztaty odbywają się w prestiżowych, komfortowych salach w hotelach i centrach konferencyjnych. 
 

Chcesz się zgłosić?? Link : TUTAJ!!!:)
 

2 komentarze:

  1. Nam warsztaty nie są już przydatne, ale szkoda, że nie ma w mniejszych miastach takich atrakcji, np. ZIelonej Górze.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)