piątek, 21 marca 2014

BEZPŁATNY bazgroszyt + 2 podziękowania :)

1.Po kliknięciu w poniższe zdjęcia lub w LINK!: Klik!Klik! jest możliwość pobrania za darmo bazgroszytu dla Twojego dziecka:
http://www.bazgroszyt.pl/landing-page/rejestracja-naukaPisania/?utm_source=slubne_zakupy&utm_medium=mailing&utm_campaign=przygotuj_dziecko_do_pisania_20140313-slubne_zakupy

 

2. Chciałabym Wam serdecznie podziękować za dwie sprawy :)

Po pierwsze za to,że dzięki Wam wybiło mi 10.000 wyświetleń :) nawet nie zorientowałam się kiedy, dlatego dziękuję dopiero teraz :)

Po drugie za wsparcie którego udzieliliście mi przy konkursie lajkowym w którym do wygrania był pokaz tańca na naszym weselu. Zebraliśmy ponad 560 lajków. Niestety kilka minut przed północą (!) nasi rywale w cudowny sposób odrobili 130 punktową stratę. Dalej zastanawiam się jakim cudem, ale póki co muszę się pogodzić z przegraną. Tak czy siak BARDZO WAM DZIĘKUJĘ za każdy lajk, za każde udostępnienie. jesteście wielcy :)





4 komentarze:

  1. Szkoda, ze nie udało Ci się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo nam też jest przykro. Ale i tak będziemy mieć piękne wesele :)

      Usuń
  2. Genialne! Bardzo fajna strona, lecę drukować i biegnę do Małego Mysza!

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)