poniedziałek, 10 marca 2014

Colour Remover od La Rosa [recenzja]

 
Dzisiejszy zmywacz czekał na swoją recenzję już dosyć długo (czyt.ok.2 tygodnie). Chciałam sprawdzić jak działa na moje pazury w opcji dłuższego z nimi kontaktu. O kim mowa? O Colour Remover-zmywaczu do paznokci od La Rosa.

1.Co ma nam do powiedzenia o nim producent??

2.Opakowanie:
Zakręcana butla o pojemności 1 litra. Tak, tak jest duże. I to sobie w nim chwalę. Nie będę musiała biegać do drogerii co dwa tygodnie jak zauważę (oczywiści poniewczasie) że właśnie mi się skończyło opakowanie. Lekki minus za to,że na szyjce butelki nie ma nakładki z dziurką dla lepszego dozowania zmywacza. Od razu mamy duży otwór, wielkości 1/3 płatka kosmetycznego. 

3.Wydajność:
Użyłam go już dobre kilka razy a mam wrażenie,że nic mi nie ubywa:)

4.Cena: w obecnym katalogu poj.250ml kosztuje 11 zł zaś 1000ml kosztuje 28,50zł (bez promocji) (w e-sklepie 29,00zł). Aktualnie udostępniam Wam w lewym pasku kod rabatowy,dzięki któremu możecie kupić go 20% taniej :)

Do kupienia: TU!:)
http://sklep.futurosa.net/shop/product/14/114,zmywacz-bezacetonowy--1000ml.html
5. Zapach:
Mmmm pierwszy mój zmywacz który nie śmierdzi na cały dom!:) od kiedy go mam mój K. nie wrzeszczy przez całe mieszkanie: ,,Znoooooowu zmywasz paznokcie?!" ;P Wręcz przeciwnie. Zmywacz pachnie ponoć limonką (dla mnie cytryną). Duży plus!:) Kompletnie się tego nie spodziewałam przy pierwszym użyciu, bo nie doczytałam zamawiając,że jest zapachowy. A tu taka niespodzianka :)

6.Konsystencja i kolor:
Jak to zmywacza-wodnista:)
Kolor bezbarwny:)
7.Skuteczność i moja opinia:
Moim zdaniem jest to bardzo dobry zmywacz. Dla mnie najważniejsze jest to,że nie rozmazuje żadnego koloru. Błyskawicznie  i dokładnie usuwa lakier z paznokci. Nie trzeba trzeć, i trzeć i..... trzeć. Po niektórych zmywaczach mam resztki lakieru na granicy ze skórą. Tu nic takiego nie występuje! Nie niszczy płytki, choć skórki mam delikatnie po nim wysuszone co widać na zdjęciu poniżej.
Niemniej taki efekt osiągam większością zmywaczy, więc nie poczytuję tego jako winy akurat tego modelu. Po zmywaczu nie mam też żółtej płytki paznokcia.


Ocena końcowa: 4,5 / 5 :)




***********************************************************************************
Pomóżcie nam wygrać!:)
Wystarczy tylko kliknąć w link a później ,,Lubię to"!
 
LINK! :) Klik! klik!
Dziękujemy!:) D&K

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie poradził sobie z lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Radzę się zapoznać!;) Jest czarujący, pewny siebie, tylko troszkę niemęski;)

      Usuń
  3. nie znam ale widzę, że jest wart zainteresowania, bo fajnie sobie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie, bo lubię lakiery piaskowe i czuję, że ten zmywacz by sobie z nimi poradził.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)