czwartek, 13 marca 2014

Czy ktoś z Was organizuje Komunię Św. w tym roku??

Jeśli na pytanie z tematu posta odpowiedziałaś/eś twierdząco to super :) Dostałam dziś maila ,że Złoty Anioł czyli sklep z artykułami komunijnymi (Pamiętacie? Kiedyś organizowałam razem z nimi rozdanie) jutro, czyli 14.03. ogłasza Dzień z Ekspertem Komunijnym! Tego dnia kontaktując się ze sklepem TELEFONICZNIE dostaniecie 7% zniżki na ich artykuły :) 

(ja w ich bliźniaczym sklepie- Ślubne Zakupy dostałam ,,tylko" 5%);p


Treść maila:
,,Sklep ZlotyAniol.pl zaprasza Państwa na DZIEŃ Z EKSPERTEM!

Jeżeli masz pytania o dekoracje i stroje komunijne ZADZWOŃ 512-120-512 w piątek 14 marca.

Nasza ekspertka Ania odpowie na wszystkie Twoje pytania a dodatkowo jeśli złożysz zamówienie tego dnia przez telefon - otrzymasz RABAT -7% na całe zakupy!

Prześlij kupon dalej i podziel się tą informacją z innymi rodzicami!

Zapraszamy serdecznie!"

1 komentarz:

  1. Mnie komunia czeka za 3 lata :) Ale już zbieram pieniążki! Link pewnie się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)