niedziela, 2 marca 2014

Estetica Czyste piękno maska-zabieg na hydro płatku sferycznym - RECENZJA

Dziś recenzja maseczki na twarz Estetici, którą kupiłam razem z  maską.  Jest to moja pierwsza maska pod płatkową postacią, więc kupiłam ją z ciekawości. Leżała sobie u mnie w łazience i czekała na bardziej trądzikowe dni:)


1. Opakowanie:
Maseczka zapakowana jest w saszetkę jednorazową, która jest łatwa w otworzeniu. Kolor opakowania-różowy, co mi osobiście odpowiada i to bardzo :)

2.Cena:ok.2-3zł. Kupowałam ją TU

3. Zawartość:
Płatek z otworami na odpowiednie otwory na twarzy, nasączony substancjami aktywnymi. Moim zdaniem producent przesadził z nadmiarem płynu przez co po wyjęciu maski z opakowania aż z niej kapało.

4.Opis producenta, składniki aktywne, sposób użycia:

5. Skład:

6.Zapach: delikatny,ciężki do konkretnego zaszeregowania. Moim zdaniem owocowo-kwiatowy

7.Moja opinia:
Czekałam z użyciem maseczki do dnia w którym rano stwierdzę,że na twarzy jest stado czerwonych krostek.Niestety, doczekałam się. Maseczkę trzymałam regulaminowe 20 minut. 2 minuty po nałożeniu twarz zaczęła mnie szczypać (choć nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało i nie mam cery super wrażliwej). Stwierdziłam jednak że przeczekam. Faktycznie po 10 minutach szczypanie ustało. Nie spodziewałam się wiele po maseczce za 2-3zł ale powiem Wam,że nawet pozytywnie się zdziwiłam :) Cera była gładka, napięta, niezaczerwieniona a czerwone krostki wyraźnie wybledły. Szybko zauważyłam,że są podsuszone i zagoiły się szybciej niż zwykle. Lekki problem był w utrzymaniu maseczki na twarzy. Jak już wspominałam,była zbyt mocno nasączona i spływała mi z twarzy. Musiałam ją ciągle przyklepywać, względnie siąść pochylona do tyłu i poczekać. 

Podsumowanie:
Producent napisał na opakowaniu nie ,,leczenie trądziku" lecz ,,łagodzenie jego objawów" i tu się zgadzam.Efekt co prawda rąk i nóg nie urywa (aczkolwiek i tak jestem zadowolona), niemniej jako ciekawostkę kosmetyczną nałożoną nie dla super efektu,lecz dla relaksu - fajna sprawa :)

Na koniec zrobię coś czego do tej pory nie robiłam, pokażę się Wam w tym cudzie:
(uwaga, dla osób o silnych nerwach);P :)

Lubicie takie maseczki? Polecacie jakieś fajne?

*****************************************************************************

POMOŻECIE WYGRAĆ MI KONKURS????:):):)Wystarczy kliknąć ,,Lubię to!" pod naszym zdjęciem:


5 komentarzy:

  1. bardzo lubię tego typu maski, albo żelowe :) z tego typu miałam z Dermo pharma+ i plecam :) opinia jest o niej u mnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego typu maski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zabójczo! Ja takich maseczek nie lubię, wolę już zmywane, z glinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbuję jeszcze z jedną gdzieś kiedyś i jak będzie jak z tą,że się zsuwa, to też zaniecham. Zabójczo mówisz?? Czyżby jakaś mysza padła na mój widok??;(

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)