czwartek, 6 marca 2014

Eveline Argan Oil- gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy [recenzja]




Dłuuugo szukałam tego peelingu zachęcona pewną jego recenzją. Około 1,5 miesiąca poszukiwań przy każdej wizycie w jakiejkolwiek drogerii. Ostatecznie pojawił się w połowie lutego w Rossmannie. Miałam
 wobec niego szalone nadzieje. Czy się spełniły? Czytajcie dalej :)

Opis producenta:

Opakowanie:  Tubka zamykana na zatrzask typu klik. Można spokojnie postawić na zamknięciu (+), peeling nie wypływa. Plus także za to,że można wycisnąć go do końca (+)
Pojemność: 60 ml

Skład i sposób użycia:
Cena: 11,99zł (aktualnie jest w promocji w Rossmannie za 9,99zł, promocja trwa do 09.03)

Konsystencja i zapach:
Konsystencja (pomijając drobinki) ku mojemu zdziwieniu jest bardzo kremowa,delikatna. Na pewno nie jest to żel peelingujący. Ja bym go nazwała krem peelingujący. Kolor jak widać- żółtawy. Zapach za to należy do jednego z moich ulubionych - nie jest zbyt mocny, ale o fajnej nucie, którą ciężko mi zdefiniować. W moim mniemaniu pachnie ładnie i względnie długo utrzymuje się na skórze.

Działanie:
Dla mnie słabe. Co tu dużo mówić. Spodziewałam się zupełnie innego efektu. Drobinki ścierają solidnie, w miarę mocno. Ale jest ich poprostu dla mnie za mało. Żeby uzyskać pożądany efekt musiałabym rozetrzeć na twarzy objętość dwóch orzechów włoskich,ale zważając na fakt,że całość pieni się delikatnie na twarzy (?!) to byłaby gruba przesada. Fakt,przy mojej naczynkowej i rumieniowej skórze nie powinnam używać mocnych peelingów mechanicznych, ale czasem każdy powinien porządnie oczyścić pory. No ten peeling Wam tego nie zapewni. Jest raczej z tych delikatnych. Najgorsze jest jednak to,że zawsze, ale to zawsze po jego zastosowaniu wyskakuje mi na twarzy mała armia białych łebków do wyciśnięcia. Porażka na całej linii. Jestem na NIE.

Wiem,że mało go opisałam,ale ręce mi opadają na jego temat.

Może Wy mi polecicie jakiś dobry zdzierak do twarzy??:)


7 komentarzy:

  1. lubię porządne zdzieraki, ostatnio nad nim się zastanawiałam, ale nie kupiłam i myślę, że była to dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety produkt nie dla mnie, bo mam cerę naczynkową i jedynie enzymatycznych używam, albo z bardzo małymi drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdziwiła mnie Twoja opinia, bo do tej pory czytałam same pozytywy o tym peelingu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)