czwartek, 13 marca 2014

Maska dotleniająca z glinką czerwoną Ziaja




           Po zastosowaniu peelingu o którym pisałam Wam wczoraj nałożyłam sobie na plape maseczkę którą również otrzymałam od naturalna.eu w ramach współpracy.


1. Opakowanie
Saszetka o pojemności jak dla mnie dwurazowej (choć nie ma klipsa zamykającego, który umożliwiłby mi szczelne zamknięcie drugiej dawki).

2.Opis producenta i składniki:
3. Cena i dostępność: ok. 2,10zł (np. TU), dostępna w większości drogerii.

4.Konsystencja:
Kremowa i delikatna.
5. Moja opinia:
Jako,że buzię miałam podrażnioną peelingiem na początku nie zauważyłam, żeby maseczka cokolwiek zdziałała. Szok przeżyłam wieczorem (jakieś 10h później) gdy na treningu (na których przeważnie byłam po całym dniu czerwona na policzkach jak buraczek) tym razem byłam (jak na mnie) blada! Cerę miałam świeżą i rozświetloną co o tej godzinie niecodziennie mi się nie zdarza. Maseczka ukoiła mi wręcz zaczerwienienie wywołane peelingiem z pestkami winogron. Nie zapchała mi porów ani nie uczuliła. Zapach z czymś bardzo mocno mi się kojarzy, ale za Chiny Ludowe nie mogę sobie przypomnieć czym :) niemniej bardzo mi się podoba :) Jak na maseczkę za 2zł firmy której z reguły nie lubię- jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!

11 komentarzy:

  1. miłe zaskoczenie ta maska, uwielbiam każdy rodzaj maseczek więc chętnie użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najczęściej uzywam maseczek z ziaji bo wg mnie są bardzo fajne ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się te maski podobają :P
    P.S Szukałam na Twoim blogu i nie znalazłam, a szczerze mówiąc liczyłam na to, że wstawisz zdjęcie nagrody ode mnie i LMG, w końcu "probkigratisy" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż mi się nazbiera więcej próbek do pokazania :) ale pościk pomalu już sie kształtuje :)

      Usuń
  4. Tej maski nie używałam jednak zamówiłam ostatnio czystą glinkę czerwoną i zobaczymy jak się sprawdzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki z firmy Ziaja - moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maseczki Ziaja! Są cudowne, lekkie, tanie i skuteczne. No i ten zapach maseczki odprężającej z żółtą glinką!

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)