sobota, 15 marca 2014

Moje ostatnie próbki + NOWY WYGLĄD BLOGA :)

Hej :)

Żeby dać Wam odpocząć od ostatnich recenzji przygotowałam dla Was post próbkowy odnośnie moich ostatnich zdobyczy :)

1. Próbki od Love Me Green wygrane w rozdaniu na TYM BLOGU :)


Są tam m.in.krem do rąk, krem do twarzy na dzień i na noc oraz peeling :)

2. Próbki pasty do zębów Elmex, które dostałam od mojego stomatologa :) 
Kochany jest:) próbuje doprowadzić moje zęby do ładu co tydzień od ponad pół roku i jeszcze nie ma mnie dość ;P



3. Próbki perfum od
 http://sklep.futurosa.net/shop.html
Posiadają w swojej ofercie tzw. perfumy alternatywne. Ale o tym kiedy indziej :)




4. Na sam koniec próbki zaproszeń na ślub :) 14-go czerwca wychodzę za mąż i czas był najwyższy był zainteresować się tematem ślubnej galanterii papierniczej.


Wybraliśmy pierwsze po lewej (z tymi dużymi buźkami) :) Stwierdziliśmy że nie chcemy ,,poważnych" zaproszeń ani takich z gołąbkami czy obrączkami, bo nie mamy po 40 lat;p więc postawiliśmy na humorystyczny akcent :)

A jak tam wasze łowy próbkowe ostatnio ?? :) 

*******************************************************

 Jak widzicie zmieniłam design bloga :) 
Jako,że moje nazwisko brzmi Gwiazdowska,  w nazwie bloga musiało pojawić się coś gwieździstego :)
PODOBA SIĘ WAM??:)

7 komentarzy:

  1. Zaproszenia śliczne ! Nie takie poważne jak to większość osób wybiera :/ A wygląd bardzo mi się podoba. Takie kobiecy po prostu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nakupiłam próbek peelingów, by znaleźć ten idealny :D

      Usuń
    2. Oooo to jak już go odkryjesz to daj znać :)

      Usuń
  2. dużo próbek, ale takie produkty łatwiej zużyć ;) zaproszenia bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zaproszenia, gratulujemy! Ps. Myszy biorą ślub 28 czerwca i mamy wezwania policyjne na ślub, z racji zawodu Pana Mysza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zapraszałam na 18 to miałam wezwanie na rozprawę sądową :) O policyjnych nie słyszałam jeszcze :) Mysiu pochwal się jak wyglądają!!:)

      Usuń
    2. To jest okładka imitująca wezwanie sądowe: http://dekoracjepolska.pl/zdjecie.php?src=U0VCS0FSVCxjZTA1NGU5YzQ3NzllOGRlNjI1NmEzNmU1Mjc5NTFmNg==

      A tu tekst zawarty w środku, najfajniejszy jaki znaleźliśmy: http://dekoracjepolska.pl/zdjecie.php?src=U0VCS0FSVCw2Y2Y2NjA5YmRiYzY2NTFiY2MyNTJlZDdiY2U3N2IwNA==

      Myślę, że wezwanie na rozprawę sądową z okazji 18 urodzin było bardzo podobne :)

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)