poniedziałek, 24 marca 2014

Mydło naturalne LACURA od naturalna.eu

Hej, hej :)

Dziś krótko o mydle Lacura Granate które otrzymałam od naturalna.eu w ramach współpracy:


1.Opakowanie: foliowe, przeźroczyste.
2. Skład jak na zdjęciu

3. Kolor: czerwone z widocznymi czarnymi ,,zacinkami"

4.Wielkość: mieści się w dłoni

5.Zapach: przyjemny. Na pewno nie typowo mydlany. Bardziej owocowy.

6.Cena: ciężko powiedzieć;/

7.Co ma o nim do powiedzenia producent?: Nie wiem. Na opakowaniu nie jest napisane a nigdzie nie mogę znaleść informacji w internecie na jego temat.

8.Co ma o nim do powiedzenia sprzedawca (naturalna.eu)?: Również nie wiem. Na ich stronie nie odnalazłam tego mydełka.

9. Co ja mam o nim do powiedzenia??

Generalnie nie lubię mydeł w kostce. Uważam,że są niehigieniczne, są siedliskiem bakterii i są niewygodne. TO mydło delikatnie zmieniło moje do nich nastawienie. 

Twarz: tu mydło spisało się generalnie najlepiej. BARDZO dobrze usuwa makijaż. Aż byłam w szoku. Na początku nie wysuszało mi skóry, ale później zaczęłam dostrzegać biały film który pozostawał po myciu. Lekko przysuszał mi wypryski co poczytuję mu za plus.

Ciało: fajnie i bez białego filmu można się nim umyć. Najwyraźniejszy minus jest taki,że mydło to jest niewygodne podczas prysznica. Najlepiej jest je spienić w dłoniach i wtedy myć, gdyż kostka podczas kąpieli średnio chce się spieniać.

Włosy: Podczas mycia był szok totalny. Już podczas spłukiwania czułam,że nigdy nie miałam tak grubych włosów. Jakby to było ,,mydło pogrubiające". Nie nałożyłam odżywki po nim i to był błąd. Włosy po wysuszeniu zrobiły się twarde, sztywne, miały na sobie ,,woskową" powłokę. Były okropne. Czym szybciej umyłam włosy swoim starym szamponem bo inaczej sterczałyby mi na każdą możliwą stronę.

Podsumowanie: Mydełko do twarzy raz na jakiś czas jest ok. Do mycia rąk ewentualnie częściej. W pozostałych przypadkach- nie polecam.


Używacie mydeł w kostce?? Jak się sprawują?:)


9 komentarzy:

  1. Ja obecnie uzywam mydełek w kostce i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię mydełka w kostce, szczególnie te z dodatkami. Mają swój urok! To wygląda bardzo zachęcająco, podobnie jak truskawkowe z Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam naturalnego mydła aktualnie do zmywania makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No w koncu jakas porzadna opinia na temat produktu, czytam i czytam te blogi, a tam tylko radocha, bo paczka przyszla, ciesze sie z Twojego testowania. Ja nie uzywam mydel naturalnych, bo nie znalazlam jeszcze takiego, ktore mi dopowiada, tymczasem mydla wykonuje sama. Pozdrawiam

    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. używam prawie tylko i wyłącznie mydeł w kostce chyba, że ktoś obdaruje mnie żelem albo skuszę się na niego sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że aktualnie wśród Was panuje trend na mydła w kostce :) Troszkę mnie to dziwi bo nigdy bym nie przypuszczała,że w dobie wszelkich żeli, musów, pianek i innych dziwactw zwykłe, zwyczajne mydło w kostce nadal gości w Waszych łazienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam, ale może się przekonam do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt mnie przekonuje ...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie używam mydeł w kostce, albo bardzo mało, jak otworzę to potem zapominam używać

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)