czwartek, 27 marca 2014

Ostatnie próbki, gratisy i przesyłki :)

Hej :)

Dziś słów kilka o moich ostatnich zdobyczach :)

1. Ostatnio w Lublinie było otwarcie nowej galerii handlowej- Atrium Felicity. Skoczyłam tam tylko na sekundkę (miałam tylko godzinę do następnych zajęć) a i tak udało mi się zgarnąć kilka fajnych rzeczy :)


Główny mój cel szybkiego rekonesansu po Atrium to był złoty łańcuszek. Otrzymałam ostatnio od Narzeczonego zawieszkę w kształcie gwiazdki i musiałam poszukać do niej łańcuszka. Kupiłam go więc w Yes'ie a że byłam pierwszą klientką otrzymałam złote serduszko (warte ok.100zł) i kalendarz gratis :)


Szybko mi z tym poszło i miałam jeszcze pół godziny luzu więc wskoczyłam do drogerii Hebe (pierwsza w Lublinie- wreszcie!!!:) ) na makijaż dzienny ( z kartą lojalnościową był za darmo). A że trafiło się tak,że byłam malowana jako pierwsza klientka to otrzymałam jeszcze kilka próbek w prezencie:




Każdy klient Atrium w dniu otwarcia otrzymywał też od hostess torbę płócienną za darmo:

2. W piątek byłam też na warsztatach ,,Mamo to ja" o których Wam pisałam TU. Co prawda w ciąży ani mamą nie jestem ale w bliższej przyszłości planuję więc z chęcią zabrałam mojego K. (który o dziwo oporów nie stawiał!) i wybraliśmy się czegoś nauczyć :) Przy okazji dostaliśmy kilka gadżetów i całą masę ulotek:

3.Przyszła też przesyłka z próbką Cellu-Off. Przed ślubem nie zaszkodzi- a może pomoże ;) Co prawda sądziłam że w środku będzie pełnowartościowe opakowanie a okazało się że przysłali zamiast 30 tabletek tylko 10.



A jak tam Wasze łowy próbkowo-gadżetowe?:)
 
************************************************************
Przypominam o rozdaniu: KLIK!:) 

http://probkigratisy.blogspot.com/2014/03/wygraj-co-tylko-chcesz-ogaszam-rozdanie.html
 

15 komentarzy:

  1. No to super :) poszczęściło Ci się :)) serduszko prześliczne i wszystkie inne gadżety też super ;)) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś na otwarciu Felicity :) ale Ci zazdroszczę, ja się wybieram w najbliższą sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tylko tam wpadłam i wypadłam. Na dłuższą wyprawę dopiero się wybieram:)

      Usuń
  3. Hah miałaś dużo farta, że trafiałaś jako pierwsza :) Serduszko przeurocze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy jak jeden mąż popędzili do Saturna, więc reszta sklepów przez pierwsze kilkanaście minut miała spokój :)

      Usuń
    2. Serduszko jest śliczne :)

      Usuń
  4. noo piękne serduszko ;D:) aa co do celluoff też dostałam ;P może pomoże cos;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że Was wszystkie zauroczyło to serduszko :) Ja osobiście myślałam,że będzie większe a ono jest maciupkie :) ale fakt, ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę ile dobroci, szczęściara z Ciebie z tą pierwszą klientką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super rzeczy zgarnęłaś:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)