poniedziałek, 3 marca 2014

Ostatnie przesyłki :)





Ostatnio listonosz nieco rzadziej mnie odwiedza, niemniej nazbierało się kilka rzeczy które do mnie przyszły:)

M.in.
Waga Royal Canin. O możliwości jej bezpłatnego zamówienia pisałam TU!

Pednrive'y. Najpierw przyszedł jeden (ten po prawej), potem dłuuugo długo nic i nagle dziś listonosz niespodziewanie przyniósł mi drugi (nie wiem z jakiej okazji). Oba z portalu Rodzina & kariera. Widocznie musiałam wygrać w dwóch konkursach :) Rodzina & kariera bardzo często organizują na facebooku konkursy w których do wygrania są te gadżety :)


Korektor Deborah Age Reset zamówiony na allegro. Jeden punkt mniej na mojej wishliście :) Recenzja już się pisze także spodziewajcie się jej na dniach :):)


A wy dostałyście ostatnio jakieś ciekawe przesyłki??:)

*************************************************************

POMOŻECIE WYGRAĆ MI KONKURS????:):):)Wystarczy kliknąć ,,Lubię to!" pod naszym zdjęciem:


16 komentarzy:

  1. Dziś na poczcie przeczytałam maila aby spodziewać się przesyłki w ciągu 30 dni ;) Rozdają często i fajne rzeczy- pendrive zawsze się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko myk jest taki,że w ciagu 30 dni OD DNIA ZAKOŃCZENIA KONKURSU:) który czasem trwa miesiąc nawet....

      Usuń
  2. Też brałam udział w jednym z ich konkursów, czekam na wyniki ;)

    Chciałam pomóc Ci wygrać konkurs ale niestety 'strona jest niedostępna'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna ta waga:) Gratulacje przesyłek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam cicha nadzieję,że to będzie elektroniczna waga ;) ale taka tez jest fajna :)

      Usuń
  4. ja ostatnio pościel zamawiałam :P a teraz czekam na kuriera z ShinyBox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a co ciekawego jest teraz w Shiny??:)

      Usuń
  5. otrzymałam gadżety :D i fajną bluzkę w ramach współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajna nie??:) a na pojemniczku u góry ma klapkę więc mogę odmierzyć odpowiednią ilość karmy na cały dzień i tylko w ciągu dnia z niej odsypywać :)

      Usuń
  7. Gratuluje waga bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje:)
    Zapraszam do mnie- jak Ci się spodoba zaobserwuj a zrobię to samo;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, darmowa waga? ale super!

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)