środa, 12 marca 2014

Peeling z ziarenkami winogron MarionSPA


  
Dziś kolejna recenzja. Wiem,że ostatnio Was nimi zarzucam, ale mało jest akcji próbkowych. Tymczasem opowiem Wam o peelingu z ziarenkami winogron MarionSpa, który otrzymałam w ramach współpracy z naturalna.eu.
1.Opakowanie:
Saszetka jednorazowa

                                           
2.Cena:
ok.2,50zł (np. TU)

3. Opis producenta:

4.Skład:
5. Konsystencja:
kremowa, dosyć zwarta. Przypomina ziemniaki puree :)

6.Moja opinia:
Jest to kolejny peeling który dla mnie złe proporcje. Zbyt dużo części kremowej do części zdzierającej. Powinien mieć więcej ziarenek winogron (tudzież innych kryształków). Poza tym w saszetce (jeśli ma być jednorazowa) jest za duża porcja. Powinna być o 20% mniejsza. No ale od nadmiaru głowa nie boli więc przejdźmy do zapachu. Mi osobiście nie bardzo podszedł. Od razu skojarzył mi się z takimi słodkimi napojami o smaku winogronowym (typu Hellena), których nie znoszę. Całe szczęście szybko się ulotnił po zmyciu. Jeśli chodzi o skuteczność to jest przyzwoita. Po minucie tarcia zaczęła mnie piec skóra więc zaprzestałam dalszych praktyk z tym peelingiem. Dla mnie jest to znak,że peeling spełnił swoją funkcję, więc za to zgarnia plusa. Skóra pozostała gładka, jak obiecywał producent, niemniej lekko zaogniona, co poczytuję za minus.

Cieszę się,że miałam okazję spróbować jak działa ten peeling ale chyba do niego nie wrócę. 

************************************************************************************

Kochani  jeszcze tylko tydzień walczymy o każdy głosik!:)
Pomóżcie nam wygrać!:)
Wystarczy kliknąć w link a później ,,Lubię to"!

KLIK! Klik!

Dziękujemy:)

8 komentarzy:

  1. ja mam z truskawkami,zobaczymy jaki on jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole peelingi na kilka użyć, jednorazowe to jedynie maseczki używam. Szkoda, że ten nie całkiem się sprawdził, choć myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakiś dobry? Bo ja szukam i znaleść nie moge :(

      Usuń
  3. Nie przekonuje mnie ten peeling, wolę enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam winogrona, ale ten peeling nie zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już na kilku blogach widziałam recenzję, zawsze pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)