poniedziałek, 3 marca 2014

Wszystkie się tak chwalicie to i ja muszę ;) -> Współpraca z naturalna.eu

Wchodzę na bloggera a tu co drugi wasz post,że rozpoczęłyście współpracę z www.naturalna.eu

Pozazdrościłam Wam tak szybkich postów więc postanowiłam,że i ja się pochwalę!:)



Wybrałam opcję 4 miesięcznych testów, więc nie raz jeszcze przeczytacie tu recenzję o produktach z tego sklepu :)


www.naturalna.eu

P.S- widzę po Waszych postach,że też nie dostałyście obiecanych dwóch próbek?? Trzeba to wyjaśnić.

10 komentarzy:

  1. Darmowa reklama za jedno mydełko i dwie saszetki, to się nazywamarketing. miejmy nadzieję, że chociaż wart zachodu. czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne przesyłki mają być z pełnowymiarowymi kosmetykami. Zresztą czy to będzie reklama, czy antyreklama - zobaczymy podczas testów. Jesli kosmetyki będą złe- nie zawaham się użyć klawiatury :)

      Usuń
  2. Również nie dostałam tych 2 próbek, ale już to wyjaśniłam i mają dosłać w kolejnej paczce :)
    Obserwuję bo ciekawy blog :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obserwujesz to zapraszam na rozdanie, które akurat trwa!:)

      Usuń
  3. Czekam na opinię peelingu do twarzy z ziarenkami winogron :)

    http://rozaneczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rownież nie dostałam próbek, napisałam im na maila i otrzymałamję osobnym listem. Myślę, że warto jednak się upomnieć, w końcu miały być też próbki ^^
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję - ciekawa ta maska dotleniająca :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)