wtorek, 18 marca 2014

Wygraj co tylko chcesz!!! OGŁASZAM ROZDANIE :)

  Cześć i czołem :)

Żeby nie było zbyt nudnawo ogłaszam kolejne rozdanie :)

 

 
Tym razem we współpracy ze sklepem 
http://sklep.futurosa.net/shop.html
 
1 nagroda: wygrywasz wybrany przez siebie produkt!:)  
(o wygranej decyduje najbardziej przekonująca mnie odpowiedź)
2 nagroda (pocieszenia): 30% rabatu na zamówienie ze sklepu i darmowa dostawa :)  
(o wygranej decyduje losowanie)
 

Zasady są proste:
 
ZASADY OBOWIĄZKOWE = 1 los

1. Należy być publicznym obserwatorem bloga http://probkigratisy.blogspot.com/
2. Podać swój adres e-mail
3.Wybrać sobie jedną,dowolną rzecz jako nagrodę ze STRONY SKLEPU
4. Uzasadnić, dlaczego chcielibyście wygrać akurat to :)

DODATKOWO MOŻNA:
1. Napisać osobnego posta i dodać baner z linkiem odsyłającym do rozdania : 1 losy
2.Baner w pasku bocznym swojego bloga: 2 losy 
3. Dodać mój blog do blogrolla : 3 losy

WZÓR ZGŁOSZENIA:
1. Obserwuję bloga jako: obowiązkowo
2. Adres e-mail: obowiązkowo
3.Co chciałabym otrzymać?:  (tu odpowiedź)
4. Dlaczego?: (tu odpowiedź)
5. Osobny post: TAK (link) / NIE
6. Baner: TAK (link)/NIE
7. Blogroll: TAK (link) /NIE

Rozdanie trwa od 18.03.2014r. do 04.04.2014r.:)
Zbieżność ilości czwórek nieprzypadkowa :)

REGULAMIN

1. Fundatorem nagród jest Futurosa.net.
 
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy OBOWIĄZKOWO spełnić trzy jego warunki:
1. Należy być publicznym obserwatorem bloga http://probkigratisy.blogspot.com/
2. Podać swój adres e-mail
3.Wybrać sobie jedną,dowolną rzecz jako nagrodę ze STRONY SKLEPU
4. Uzasadnić, dlaczego chcielibyście wygrać to akurat :)
 
3. Rozdanie trwa od 21.02. - 07.03.2014r. do godziny 23.59
 
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie najbardziej przekonującej mnie odpowiedzi.
Drugie miejsce z nagrodą pocieszenia zostanie wyłonione drogą losowania 

5. Ogłoszenie wyników nastąpi do  06.04. 2014r.
 
6. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej na moim blogu oraz poprzez e-maila i będzie miał 3 dni na wysłanie do mnie e-maila (gwiazdka917@tlen.pl) z danymi do wysyłki. W przeciwnym razie po 3 dniach wylosuję kolejnego zwycięzcę.
 
7. Wysyłka możliwa tylko na terenie Polski
 
8. Rozdanie odbędzie się niezależnie od ilości zgłoszeń
 
9. Każdy uczestnik rozdania akceptuje jego regulamin
 
10. Konkurs nie podlega przepisom z ust. z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
 
 
 



21 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję bloga jako: Milena M
    2. Adres e-mail: millena90m@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: Eau de parfum SPRING KISS 100ml
    4. Dlaczego?: jak sama nazwa wskazuje jest to perfum idealny na wiosnę. Bardzo spodobał mi się flakon i sądzę, że te nuty zapachowe też przypadną mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: Gabi P
    2. Adres e-mail: gabi.pusz@interia.pl
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/24/122,baza-pod-cienie-76g.html
    4. Dlaczego?: Lubię używać cieni do powiek a baza to podstawa by dłużej wyglądały ładnie. Chciałabym wypróbować czy ta się sprawdzi
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK
    7. Blogroll: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Marta Cholewa
    2. Adres e-mail: marta_cholewa@interia.eu
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/59/292,sensual-fruit-mask-zmyslowa-maska-owocowa-260ml.html
    4. Dlaczego?: uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji ciała, ale bardzo rzadko mam możliwość używać tych z najwyższej półki ze względu na ich wysoki koszt :/ gdy dostaję kosmetyki nawet najtańsze to cieszę się jak dziecko, nie wyobrażam sobie mojej radości jeśli wygrałabym tą maskę! :D
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń

  5. 1. Obserwuję bloga jako: Benia besia
    2. Adres e-mail: bernadetaaa@interia.pl
    3.Co chciałabym otrzymać?: Eau de parfum FLOWER ROSE 100ml
    4. Dlaczego?: moje spojrzenie powędrowało od razu ku zapachom, bo uwielbiam otaczać się dzięki nim woalką zmysłowości.Wybrałam zapach kwiatowy, gdyż takie najbardziej lubię i zauważyłam nutę zapachową mojego ulubionego jaśminu. Kojarzy mi się z wiosną, upojną wonią budzącej się do życia przyrody. Poza tym uwielbiam perfumy z nutką tajemnicy, których kluczem sukcesu jest orientalna, egzotyczna wirtuozeria aromatów. Lubię kiedy perfumy kuszą mnie swoją oryginalnością i niebywałym, wysublimowanym połączeniem klasyki z nowoczesnym akcentem. Idealne perfumy dla mnie są jak zmysłowy, starannie ułożony bukiet od ukochanej osoby. Roztaczają wokół uwodzicielski czar, są powabne jak romantyczne marzenie i z nutką nostalgii przywołują miłe wspomnienia. Mam przeczucie, że te wybrane przeze mnie spełniłyby moje oczekiwania...
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    2. Adres e-mail: akasha162@onet.eu
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/59/292,sensual-fruit-mask-zmyslowa-maska-owocowa-260ml.html
    4. Dlaczego?: Wybrałam tą maskę bo chciałabym pozwolić sobie w końcu na chwilę owocowej przyjemności :)
    Już sobie wyobrażam mój domowy kącik SPA...Świece,kwiaty, relaksująca muzyka...i pośrodku tego wszystkiego JA :) Na dodatek pachnąca owocami:) To byłby prawdziwy raj dla zabieganej kobietki:) Wreszcie nie musiałabym się śpieszyć i zamiast na innych to na chwilę chociaż mogłabym skupić się na sobie:)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    7. Blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: Panna Mysia
    2. Adres e-mail: mycha148@op.pl
    3. Co chciałabym otrzymać? Perfumy L'Amore - http://sklep.futurosa.net/shop/product/57/340,eau-de-parfum-lamore-100ml.html
    4. Dlaczego? Wybrałam owocowo-kwiatowe perfumy, ponieważ w czerwcu wychodzą za mąż i w tym szczególnym dniu chciałabym pachnieć słodko jak księżniczka! :)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    7. Blogroll: TAK http://mysia-familia.blogspot.com/

    Pozdrawiam, jeszcze Panna Mysia

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: darmoszki
    2. Adres e-mail: natalyyjka@wp.pl
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/57/324,eau-de-parfum-she-elegance-50ml.html
    4. Dlaczego? Perfumy, które wybrałam mają w sobie tak wiele nut zapachowych, które kocham, że muszą być dla mnie odpowiednie. Frezja, wanilia, owoce- perfumy stworzone z myślą o mnie. Chciałabym móc otulić się tym zapachem każdego dnia.

    Ładny zapach dla kobiety do podstawa,
    za dobre perfumy należą się brawa!
    Szukam czegoś co mnie zadowoli,
    bym wąchać perfumy mogła do woli.

    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK
    7. Blogroll: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o linkach:
      6,7- darmoszki.blogspot.com :)

      Usuń
  9. 1. Obserwuje bloga jako : Agnieszka Łucek
    2. Adres e-mail : lucusiek9@wp.pl
    3.Chciała bym otrzymać : http://sklep.futurosa.net/shop/product/57/333,eau-de-parfum-inside-100ml.html
    4. Dlaczego chciała bym otrzymać właśnie ten produkt ?
    Ponieważ jestem młodą osobą która bardzo chodzi na imprezy i przebywa w otoczeniu młodych ludzi, lubię ładnie pachnieć i przechodzić obok i każdy podpytuje co to za perfum, mała buteleczka zmieści się w torebce którą zawsze zabieram ze sobą i mam ją pod reką aby pochwalić się moim małym cudem !
    5. Osobny post : Nie
    6. Baner: Nie
    7. Blogroll : Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: phocasapiens
    2. Adres e-mail: phocasapiens@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: Baza pod cienie 7,6g http://sklep.futurosa.net/shop/product/24/122,baza-pod-cienie-76g.html
    4. Dlaczego?: Makijaż u mnie w sporej mierze opiera się na podkreśleniu oczu, gdyż dodaje to mi pewności siebie w trakcie kontaktu z ludźmi - w końcu, jak to mówią, oczy są zwierciadłem duszy... Często jednak kosmetyki, niezależnie od firmy, wykazują się kapryśnym humorem, by odbić się na powiece i nadać mi niepotrzebnie niechlujny wygląd. Tego chciałaby uniknąć każda kobieta i wierzę, że posiadanie takiej bazy w swojej kosmetyczce sprawiłoby, że nie musiałabym się martwić po kilku godzinach, jak ludzie mnie odbierają z pandą dookoła oczu.
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    2. Adres e-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: Komplet pędzli do makijażu Exclusive - K6288
    http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/165,komplet-pedzli-do-makijazu-exclusive---k6288.html
    4. Dlaczego?: Nigdy się nie malowałam. To znaczy tylko rzęsy i liner, co za tym idzie nie mam ani jednego pędzla w swojej kolekcji. Chciałabym nauczyć się malować oczy, oraz robić pełen makijaż, więc taki zestaw na pewno by mi się przydał :)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: Mariska
    2. Adres e-mail: psychodelax3@interia.pl
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/165,komplet-pedzli-do-makijazu-exclusive---k6288.html
    4. Dlaczego?: Za niedługo moja przyszła teściowa ma urodziny. Niedawno zaczęła dopiero zajmować się konkretniej makijażem, dzięki naszym rozmowom. Jednak w dalszym ciągu nie ma profesjonalnych pędzli, do wykonania go. Chciałabym sprawić jej taki prezent, za to, że po prostu jest.. Za to co robi dla mnie, tak, bez okazji. Przecież tyle osób narzeka na swoje teściowe, a ja wręcz przeciwnie, nie mogę powiedzieć nic złego! Traktuje mnie jak córkę i czuję się z nią wyjątkowo. Chciałabym, chociaż w takim stopniu, wynagrodzić jej to. Chociaż wiem, że to tak naprawdę, kropla w morzu ;) Jednak sama stwierdziła, że sobie ich nie kupi, bo są za drogie. Może pomogę spełnić jej marzenie? Kto wie.. :)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK www.psychodelax3.blogspot.com na dole bloga ;)
    7. Blogroll: TAK www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję bloga jako: jullenaaiers
    2. Adres e-mail: omegawhite@interia.pl
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/69/493,szczotka-do-wlosow-drewniana-k5045.html
    4. Dlaczego?: Już nie tylko wierzę, a doskonale wiem, że pielęgnacja włosów, zwłaszcza zniszczonych - jak to w moim przypadku :( - opiera się nie na samych kosmetykach, a subtelności, z którą mogłabym się z moimi kosmykami obejść, a te, najwidoczniej nie bardzo mnie lubią, buntując się to w jedną, to w drugą stronę! Istnieje więc malutka iskierka nadziei, że polubią to niepozorne, drewniane cudo - w końcu jest całkowicie naturalne, a wbrew naturze się ku dzisiejszemu sianku jednak działało!
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: DE NY
    2. Adres e-mail: aldusia951@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/259,pedzel-do-pudru-7728---face-powder-brush--.html
    4. Dlaczego?: Chciała bym ten pendzel gdyż jeszcze nie dorobiłąm się tak precyzyjnego, dobrego pendzla. Zawsze od zakupu odstraszałą mnie cena.Jego delikatność sprawiłą by rozkosz mej cerzy. Aplikowanie pudru było by dla mnie mega przyjemne . A buzi awyglądała by nieskazite lnie
    5. Osobny post: TAK/ http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/2014/03/blog-post_31.html
    6. Baner: TAK / http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/
    7. Blogroll: TAK /http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: recenzjatorka
    2. Adres e-mail: recenzjatorka@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/50/255,sessio-odzywka-z-olejkiem-arganowym-200ml.html
    4. Dlaczego?: Mam bzika na punkcie moich włosów, co widać zresztą na blogu. Poświęcam im sporo czasu i lubię stosować nowe produkty. Moje przesuszone włosy bardzo lubią wszelkie oleje, a w szczególności olej arganowy. Potrzebują też zabezpieczenia, ponieważ nadal są podatne na rozdwajanie, dlatego szukam odżywki o bogatym składzie, ale również zawierającą silikon. Po przewertowaniu składu tego produktu doszłam do wniosku, że spełniłby on moje oczekiwania i idealnie wpasowałby się w moje gusta i potrzeby moich włosów. Poza tym opakowanie wygląda na bardzo wygodne, lubię funkcjonalne rzeczy :) Co ważne, nie miałam jeszcze okazji testować produktów tej firmy i to byłby dobry krok do zmiany w tym kierunku ;)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK , http://recenzjatorka.blogspot.com/
    7. Blogroll: TAK, http://recenzjatorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako: paula beauty woman
    2. Adres e-mail: paula.beauty.woman@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/43/226,sessio-szampon-nawilzajacy-do-wlosow-suchych-500ml.html
    4. Dlaczego?: Od jakiegoś czasu walczę z suchością i łamliwością moich włosów. Szukam jakiegoś dobrego kosmetyku który pomógł by mi temu zapobiec. Jak narazie bez skutecznie. Może dzięki temu szamponowi mi się uda:)
    5. Osobny post: NIE
    6. Baner: TAK, http://paulabeautygirl.blogspot.com/
    7. Blogroll: TAK, http://paulabeautygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. . Obserwuję bloga jako: 56manka
    2. Adres e-mail: 56manka@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/165,komplet-pedzli-do-makijazu-exclusive---k6288.html
    4. Dlaczego?: Chciałabym wygrać ten zestaw pędzli do makijażu, bo stałabym się jego najlepszą właścicielką. Nie pozwoliłabym mu na wypadanie włosia, na pozostawanie w zabrudzeniu czy nieużywaniu . Każdego dnia pomagałby mi wykonać makijaż. Chciałabym go wygrać, ponieważ chce coś w sobie zmienić. Jako matka , która wychowuje dzieci, pragnę odnaleźć w sobie jakąś pasję. Kilka miesięcy temu zorientowałam się (przy wykonywaniu makijażu dla cioci) że w wykonywaniu makijażu tkwi to "coś" co sprawia mi frajdę, co wyzwala we mnie pozytywne, pełne uśmiechu i radości emocje .

    Czemu ja miałabym wygrać ten zestaw pędzli ? Ponieważ chcę w sobie zmienić przyzwyczajenia
    chcę za pomocą twórczego makijażu, spełniać swoje , już jako małej dziewczynki marzenia .
    Te pędzle pomogą mi rozwijać swoją pasję, podniosą na duchu w złej chwili, dadzą powód do radości
    dzięki nim znajdę sens życia, znajdę swoje powołanie, i oddawać będę się mu w skromności .
    Lubię wykonywać makijaż, jednak jak dotąd nie miałam do tego sprzętu, narzędzi odpowiedniego
    Gdy zobaczyłam go na stronie sklepu, od razu poczułam zakochanie właśnie do niego !

    Chciałabym wygrać ponieważ chcę żyć pełnią życia. Chcę się budzić rano, wiedząc że czeka mnie wspaniały dzień, dzień pełen spełniania, dzień pełen radości. Jednym mnóstwo radości sprawia obcinanie włosów, jazda szybkimi samochodami, przebieranki , a mi właśnie wykonywanie makijażu. Chciałabym rozwijać swoją pasję, i dzięki temu czuć się wyjątkowo. Czuć, że mam w sobie jakiś talent , coś, co czyni mnie wyjątkową.

    5. Osobny post: NIE
    6. Baner:NIE
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: Blogerka Rozaneczka
    2. Adres e-mail: rozaneczkablog@gmail.com
    3. Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/210,zestaw-5-pedzli-z-naturalnego-wlosia.html
    4. Dlaczego?: Chciałabym wygrać zestaw pędzli ponieważ moje obecne akcesoria już się wysłużyły i nie jest łatwo zrobić nimi idealny makijaż. Tu coś się złamało, tam coś odpadło, a coś innego jeszcze się zgubiło (oczywiście samo ;)). Przyszła wiosna więc makijaż powinien podkreślać delikatność, nadawać świeżość rysom twarzy. Z takim zestawem stworzenie perfekcyjnego makijażu byłoby nie tyle łatwiejsze, co dużo przyjemniejsze :)
    5. Osobny post: TAK (http://rozaneczka.blogspot.com/2014/04/rozdanie-na-gwiezdnym-blogu.html)
    6. Baner: TAK (http://rozaneczka.blogspot.com/)
    7. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako: Magda x
    2. Adres e-mail: magdalenakr96@gmail.com
    3.Co chciałabym otrzymać?: http://sklep.futurosa.net/shop/product/20/103,pedzel-do-pudru-7513.html
    4. Dlaczego?: Chciałabym dostać ten pędzel, ponieważ mój aktualny jest w opłakanym stanie. Gdybym nawet nie wygrała tego rozdania, to być może kupiłabym sama od siebie ten pędzel, bo widać, że jest on wykonany solidnie, z dobrej jakości włosia, do tego jego wygląd jest bardzo dopracowany i ładny. Na pierwszy rzut oka widać, że ten pędzel nie jest "byle jaki". Myślę, że bardzo ułatwiłby on mi robienie codziennego makijażu.
    5. Osobny post: nie
    6. Baner: http://lilac-fleur.blogspot.com/
    7. Blogroll: nie

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)