sobota, 8 marca 2014

Wyniki rozdania! :) + życzenia:)

Przede wszystkim na początku chcę wam złożyć serdeczne życzenia!

Żeby każdy dzień Was rozpieszczał, tak jak mam nadzieję i ten:) Byście były zdrowe, piękne, zadbane, pachnące i wogóle wdzięczne i powabne :)

Mam nadzieję,że Wasi mężczyźni (niekoniecznie chłopacy/narzeczeni czy mężowie ale też synowie i ojcowie) zadbają dziś o Was należycie :)


Żeby jednej z Was sprawić drobną niespodziankę, jak zapewne wiecie zorganizowałam rozdanie.

Przejdźmy więc do meritum:
  1. W rozdaniu wzięło udział 65 osób (nigdy przenigdy nie sądziłam,że osiągniecie aż tak imponujący wynik!:))
  2. Łącznie zdobyłyście 142 losy.
Losowanie przedstawiło się tak:

 


 Wiolkaa93!:)

Zwyciężczyni gratuluję!:)

Dziękuję Wam bardzo dziewczyny za udział! Już niedługo nowe rozdanie!;)

16 komentarzy:

  1. Ku przestrodze: http://japonia-online.pl/article/260

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym Państwie za darmo nawet kremu do rąk nie można nikomu podarować, masz Ci los :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, znów wiolka93? xD Gratuluję, Szczęściaro. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ze nie tylko u mnie wygrala??:D

      Usuń
  4. Dziękuje, mam dziś szczęście, bardzo miły prezent na Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuuuu :((
    A tak mnie się marzyły one :(
    Cóż, gratuluję i serdeczne życzonka składam wszystkim kobitkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszy ostatnimi czasy mają pecha, ale kto nie gra, nie wygrywa. Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)