czwartek, 24 kwietnia 2014

1000 maseczek The Body Shop do rozdania! Czas start!:)

Na fun page The Body Shop pojawiło się info,że:

,,Kochani, mamy 1000 maseczek do twarzy w saszetkach do rozdania w naszych sklepach. Zapraszamy już po ich odbiór. Wystarczy podać hasło MAJÓWKA.
Aby otrzymać maseczkę nie trzeba nic kupować.  Przychodźcie, próbujcie :) " 

https://www.facebook.com/TheBodyShopPoland/photos/a.107132029366328.15812.100491996696998/619790961433763/?type=1&theater
Link po kliknięciu w obrazek :)

To co, uderzamy do The Body Shop?! :):):)

9 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie ma tego sklepu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie Lublinie też nie :( A szkoda...

      Usuń
  2. Szkoda, bo nie mam sklepu w pobliżu a maseczki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo żałuję, że nie mam w okolicy tego sklepu :(

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. do sklepu blisko, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę wychodzi na to,że rzadko która z nas ma The Body Shop w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym miała w pobliżu to chętnie ;P

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)