środa, 30 kwietnia 2014

Astor ,,550 Sunny Shiny!" paletka cieni do powiek

Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie fajna paletka z cieniami do powiek. Tak się złożyło,że takową otrzymałam od epiekna24 więc z radością przystąpiłam do testów :)


1.Opakowanie
Kasetka z przezroczystym szkiełkiem i aplikatorem wewnątrz. Szkoda,że nie ma lusterka...

2.Cena i dostępność
11,99zł w epiekna24 oraz Rossmanny, Natury (ok. dwa razy drożej).
http://epiekna24.pl/cienie-do-powiek/21-astor-eye-artist-shadow-palette.html
3.Opis
Delikatna konsystencja łatwo się aplikuje i nie roluje w załamaniach. Duża zawartość pigmentów sprawia, że kolor jest mocny i bardzo wyrazisty. Cienie stosowane na mokro dają bardziej intensywny efekt. Odcienie zostały specjalnie dobrane do zestawu tak, aby idealnie się uzupełniały- Od klasycznych kolorów po odważne. Do opakowania dołączony jest precyzyjny aplikator ułatwiający wykonanie makijażu. Cienie testowano dermatologicznie.

4. Kolorystyka
Moja paletka łączy w sobie beż-róż-złoty-brąz-niebieski. Są dostępne jeszcze inne opcje kolorystyczne np.do smokey eye.

5. Moja opinia
Troszeczkę nie spodziewałam się,że cienie będą perłowe-mieniące. Nie posiadają w sobie brokatu ani drobinek ale mimo to lśnią:
Bardzo mi się podoba przekrój kolorystyczny- praktycznie każdy kolor można łączyć z każdym. Cienie są miękkie, faktycznie są leciutko kremowe w swojej konsystencji, raczej nie pylą przy nakładaniu. Bardzo łatwo się nakładają i pozwalają blendować. Ogólnie są przyjemne w obsłudze. Są też bardzo dobrze napigmentowane! Jeśli chodzi o trwałość- ciężko mi się wypowiedzieć, gdyż zawsze przed cieniami nakładam bazę z ArtDeco która przylepia mi cienie na dłuuuugie godziny :) Z nią trzymają się nawet 10-12 godzin w nienaruszonym stanie! Ja nakładam je pędzelkami od La Rosa i tak jest chyba najlepiej. Aplikator raczej się nie sprawdzi (nabiera zbyt dużo cieni)...

Minus niestety muszę przyznać za wąskie paski konkretnych kolorów. Ze złotym czy różem nie ma raczej problemu ale żeby nabrać już niebieski czy brązowy i nie wyjechać na inny kolor- to już trzeba się lekko nagimnastykować. No i (w moim osobistym odczuciu) za błysk- chyba jednak wolę maty...

10 komentarzy:

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)