sobota, 19 kwietnia 2014

Błyszczyk Lip Brilliance od Artdeco

,,Lip Brilliance to błyszczyk do ust o przedłużonym działaniu, o pięknym połysku. Nowa technologia o innowacyjnej kombinacji składników aktywnych łączy trwałość z przyjemnym uczuciem oraz perfekcyjnym wyglądem. Kwas hialuronowy i kolagen poprawiają nawilżenie ust oraz nadają im pełniejszego i soczystego wyglądu. Egzotyczna kompozycja roślin z regionu Amazonii poprawia jędrność i gładkość skóry warg oraz wspomaga syntezę kolagenu."

- tak o  Błyszczyku Lip Brilliance od Artdeco pisze producent. 
Czy faktycznie tak jest?

1. Opakowanie

Jak to w błyszczyku- plastikowe opakowanie z aplikatorem w zakrętce :) Napisy póki co mi się nie ścierają, ale też nie mam go na tyle długo, by móc to stwierdzić....


2. Cena
49,90 bez promocji, jak kupiłam ze zniżką -20%, czyli za 40zł.

3. Dostępność

Douglas (sklepy stacjonarne) oraz TU! a także w niektórych drogeriach internetowych. 
Błyszczyk dostępny jest w 9 odcieniach.

4. Moja opinia
Miałam zawsze problem z błyszczykami z jednego względu- utrzymywały mi się na ustach max.pół godziny po czym śladu po nich nie było. Kupując bazę pod cienie do powiek w Douglasie nawiązałam rozmowę z Panią konsultantką i jakoś tak wyszło,że mnie pomalowała, między innymi tym błyszczykiem. Bazę kupiłam i poszłam na angielski. Jakie było moje zdziwienie, gdy trzy godziny później zorientowałam się,że pomimo jedzenia, picia i nadawania w międzyczasie jak katarynka ... błyszczyk nadal się trzymał na ustach! Serio! Bez poprawek! Jest to pierwszy błyszczyk (a przez ponad 10 lat miałam ich kilkadziesiąt) który jest tak trwały! Kupiłam go na drugi dzień i powiem Wam,że nawet jak po jego zastosowaniu robię wszystko żeby się zmazał (jem obiad czy całuje mojego K;P ) to błyszczyk trzyma się i tak min.godzinę-półtorej.

Z technicznych aspektów-ma drobinki rozświetlające (Będzie to szczególnie widoczne jeśli klikniecie w zdjęcie posmarowanej dłoni). Zapewne nie każdemu będzie to pasowało, ja akurat bardzo to lubię. Faktycznie nawilża usta, czy wygładza-nie wiem. Na pewno pięknie błyszczy! Jest też mocno napigmentowany, dlatego popróbujcie z testerami zanim się na niego zdecydujecie.

Jedno jest pewne- WARTO się nim zainteresować!:)

6 komentarzy:

  1. nie spotkałam się jeszcze nigdy z trwałym błyszczykiem, ale jak widać istnieją ;) może sama się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie miałam tak trwałego błyszczyku:) super zakup

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie wiem czy bym dała tyle za błyszczyk, chociaż.. tak dla rozpieszczenia.. :) chciałabym go zobaczyć na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, jest nieco kosztowny, ale też bardzo wydajny (nie trzeba w końcu robi tylu poprawek).Ja generalnie jestem zwolennikiem kupowania jednego kosmetyku ale naprawdę porządnego niż stu badziewnych, bo koszt tych wielu i tak wyjdzie na jedno, a tylko się denerwuje że coś jest do kitu.

      Usuń
  4. Ja nie przepadam za błyszczykami, zdecydowanie wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)