czwartek, 10 kwietnia 2014

Do zgarnięcia próbki i voucher od Love Me Green :)

Na facebookowym fun page'u Love Me Green (TU!) pojawiła się informacja,że można zgarnąć pakiet ich próbek :)

Szybciutko, szybciuko!



,,Próbki+ Voucher GRATIS !!

Wszyscy, którzy chcieliby otrzymać bezpłatnie komplet (6 sztuk) próbek kosmetyków Love Me Green+ Voucher promocyjny, proszeni są o:

1) zarejestrowanie się na stronie internetowej naszego sklepu www.love-me-green.pl jako klient z podaniem adresu na który mają być doręczone próbki.
2) zarejestrowanie się na nasz newsletter.

Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Zaproś również swoich przyjaciół do skorzystania z tej oferty!"

https://www.facebook.com/notes/love-me-green/regulamin-promocji-próbki-voucher-gratis/773268386026475

4 komentarze:

  1. A ja nie wysłałam zgłoszenia. Do domku wróciłam po 16.00 - uznałam, że już za późno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować zawsze warto :) napisali w swoich komentarzach, że mają kilka tysięcy próbek do rozdania :)

      Usuń
  2. Spróbowałam, ale nie wiem czy się uda bo późno wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)