środa, 16 kwietnia 2014

Drogerie internetowe, czyli jak się obłowić i nie zbankrutować :)

Hejka :)


Dziś luźniejszy post na temat tanich drogerii internetowych. Każda z nas kupuje na bieżąco kosmetyki tzw.kolorowe do makijażu twarzy oraz pielęgnacyjne np.do ciała. Czasem jednak warto poszperać w internecie i naszą ukochaną kolorówkę kupić o wiele taniej.

Przygotowałam dla Was propozycje sklepów internetowych (jak raz wszystkie z Lublina ;) ) w których dokonacie zakupów sporo taniej i znajdziecie artykuły w Polsce ciężko dostępne sprowadzane z zagranicy:)

Od razu uprzedzam,że post nie jest ,,sponsorowany" a audycja nie zawiera lokowania produktu ;P 

   1. Najbardziej znana- ekobieca.pl:
http://www.ekobieca.pl/
Asortyment różnorodny: makijaż, pielęgnacja twarzy,ciała,paznokci, włosów,jamy ustnej, perfumy, kosmetyki dla dzieci itp itd. 
Dla każdego coś dobrego :)

   2. ezebra.pl:
http://ezebra.pl/
Asortyment podobny jak u ekobiecej.pl , uzupełniony o ... prezerwatywy i środki czystości :)

   3.Z miłości do piękna:
http://www.i-lovebeauty.pl/

Tu możemy kupić między innymi osławione Seche Vite lub pędzle E.l.f i Ecotools a także kosmetyki do olejowania :)

   4. Moje ostatnie odkrycie: epiekna24
http://epiekna24.pl/
W porównaniu z poprzednimi drogeriami asortyment jest najskromniejszy. Niemniej działają dopiero od grudnia 2013r . Zreszta i tak znalazłam sobie 6-7 kosmetyków, które z chęcią bym przygarnęła ;)

   5. Bardzo ciekawy asortyment (i bardzo różnorodny) ma sklep internetowy już nie z Lublina: StrefaUrody.pl
https://strefaurody.pl/
Mają bogatą ofertę i kosmetyków kolorowych i kosmetyków pielęgnacyjnych, przyborów, zapachów itd. Do 20 kwietnia możecie przesyłkę mieć za free (przy zakupach za min.50zł) z kodem: prekursorka18

Jeśli poszperacie w asortymentach to nagle się okaże,że cienie L'oreala kupicie za 12zł zamiast ok.40zł, korektor za 12zł zamiast 20zł itp itd :) 

Ja osobiście najczęściej korzystam z ezebry :) Ich siedziba mieści się w sumie niedaleko mojego mieszkania więc odbiór osobisty kosztuje mnie 0zł i 10 min jazdy MPK :)

Dajcie znać czy znalazłyście coś dla siebie ;)
Macie swoje ulubione drogerie internetowe? Podzielcie się linkami! :)


13 komentarzy:

  1. Raczej nie kupuję przez internet- wolę dotknąć, ewentualnie powąchać jeżeli jest taka możliwość ;p Chociaż miałam coś z e-zebry ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko kupuję przez internet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei na okrągło :) Wychodzi mi zawsze dużo taniej i nie musze wychodzić z domu :)

      Usuń
  3. ezebrę znam i zamawiam, jeszcze też paatal.pl A resztę muszę obczaić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na paatal.pl widzę też jest fajnie :) Dzięki za link!

      Usuń
  4. Ja sie zastanawiam nad drogeria KosmetykizAmeryki zamawial juz ktoś tam????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam kiedyś, wszystko przyszło nowe i zapakowane w folie nawet kosmetyki, które w naszych drogeriach nie są pakowane w folie więc polecam :) szybka wysyłka i dodatki do zamówienia :)

      Usuń
    2. Oo to super bo ceny tam są naprawde kuszące;))) właśnie zaglądam też na resztę drogerii ;)))

      Usuń
  5. ja zazwyczaj zamawiam z e-kobiecej , ezebry albo puderka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny a zamawiałyście coś z http://www.dobrarada.com.pl/ ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co mam wszystko czego mi potrzeba, ale dobrze wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny właśnie odkryłam,że Minti Shop (mintishop.pl) również jest z Lulina!:) Lublin kolebką drogerii internetowych!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.topdrogeria.pl/ również jest z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)