wtorek, 22 kwietnia 2014

Nadal szukacie trwałego lakieru?:) Lakier do paznokci La Rosa nr.101 od futurosa.net

Hejka :) 

Dziś słów kilka o lakierze do paznokci który po wielkim rozczarowaniu na początku jednak przekonał mnie do siebie:) Czym? Czytajcie dalej.


1.Opakowanie
Opakowanie klasyczne- buteleczka o kształcie sześcianu/prostopadłościanu z pędzelkiem w zakrętce. Napisy się nie zdzierają.

2.Cena i dostępność
Bez promocji-15,70zł TU
http://sklep.futurosa.net/shop/product/51/277,lakier-do-paznokci-la-rosa-nr-101.html
3.Pojemność: 10 ml  

4.Opis producenta:
Lakiery La Rosa to piękne, niezwykle energetyczne kolory. Paleta została tak skomponowana, by każda  kobieta znalazła tu coś dla siebie. Odpowiednia konsystencja i dobrze wyprofilowany pędzelek sprawiają, że aplikacja jest łatwa i szybka. Całkowite krycie i czysty, nasycony odcień bez smug uzyskuje się przy drugiej warstwie. Lakier utrzymuje się na paznokciu 4-5 dni, nie odpryskuje, tylko delikatnie się ściera. Innymi słowy paleta La Rosa ma wszystko to, co w stylizacji lakierem ważne - ciekawe kolory, właściwe krycie, łatwość aplikacji i  trwałość.

5.Sposób użycia: Delikatnie wstrząsnąć, by rozprowadzić równomiernie pigment.  Dla lepszego efektu nanieść dwie warstwy lakieru La Rosa. Poczekać 3-4 minuty do wyschnięcia. 
Tak wyglądają nałożone dwie warstwy lakieru+utwardzacz
6.Skład (INCI): Butyl acetate, Ethyl acetate, Nitrocellulose, Adipic acid/Neopentyl glycol/Trimellitic anhydride copolymer, Acetyl tributyl citrate, Isopropyl alcohol, Stearalkonium bentonite, N-Butyl alcohol, Acrylates copolymer, Styrene/acrylates copolymer, Benzophenone-1, Silica, Trimethylpentanediyl dibenzoate, Polyvinyl butyral, Alumina,
(+/-) Calcium aluminium borosilicate, Mica, Tin Oxide, CI 77891, CI 77742, CI 77499, CI 77491, CI 19140, CI 15880, CI 77266, CI 15850, CI 77510, CI 77163, CI 77000.

7.Kolorystyka
Ja mam kolor 101. I tu było moje wielkie rozczarowanie, gdyż W TYM POŚCIE pokazywałam Wam jak miał wyglądać ten odcień a jak wygląda w rzeczywistości. Z tego wniosek,że trzeba mieć duży margines wyrozumiałości zamawiając dany odcień, albo poprosić właścicieli sklepu o foto nie ze strony, tylko takie realne (ja tak zrobię następnym razem). Jedno stwierdzenie mi tylko przychodzi na myśl,żeby opisać ten kolor- przejrzała truskawka :D zawsze jak za długo leżą mi w lodówce truskawki, to mają taki właśnie kolor :)

Na stronie dostępnych jest 16 różnych odcieni, ale z tego co słyszałam gama ta ma się docelowo powiększyć (jeśli dobrze pamiętam) dwukrotnie.

8.Moja opinia
Pędzelek jest dosyć wąski ale dobrze rozprowadza nam lakier po paznokciach. 

Sam lakier jest dosyć rzadki,ale na upartego nie trzeba dwóch warstw lakieru,żeby kolor był nasycony. Ja to zrobiłam po pierwsze z przyzwyczajenia a po drugie tak poprostu kolor wygląda ładniej (bez prześwitów) i intensywniej.

Lakier nie rozlewa się na skórki, raczej trzyma się płytki, co jest dużym plusem.

Ale największym (i tu moje zdziwienie jak stąd do kosmosu)- lakier wytrwał mi tylko z takimi śladami (startymi końcówkami):
uwaga, uwaga- 6 dni!!! Paznokcie pomalowałam w środę przed świętami a zmazałam dziś (tylko dlatego,że już mi się znudził)! W międzyczasie oczywiście sprzątałam, gotowałam i robiłam wszelkie inne okołoświąteczne krzątania. 

Stwierdzenie producenta: ,,Lakier utrzymuje się na paznokciu 4-5 dni, nie odpryskuje, tylko delikatnie się ściera." jest absolutnie prawdziwe! (szczerze- nigdy nie czytam obietnic producentów bo i tak piszą co chcą. Ten opis przeczytałam dopiero teraz-pisząc tego posta, więc nawet nie spodziewałam się takich rezultatów, a to miła niespodzianka!) 

Jest to chyba najtrwalszy lakier który do tej pory miałam! Fakt,użyłam utwardzacza, ale mimo wszystko nie odprysł mi nawet w jednym miejscu, nawet na jednym palcu przez 6 bitych świątecznych dni.

Dacie wiarę?:) Macie swój faworyt lakierowy?

11 komentarzy:

  1. wow naprawdę wytrzymały !!:)

    bardzo fajny kolor:) i ładnie kryje w dodatku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal jestem faworytką lakierów z Allepaznokcie.pl, ale skuszę się może pewnego dnia na ten, bo kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam ich lakierów. Ciekawa jestem jak się spisują :)

      Usuń
  3. Trwałość zaskakująca ;) Ja lubię Eveline minimax- trwałość też rewelacyjna, tylko końcówki się ścierają, ale odprysków żadnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda! Dlatego jak tylko w Rossmannie będzie -49% na lakiery to chyba wykupię całą paletę kolorystyczną!:)

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor ;) u mnie świetnie spisują się lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to właśnie takie przeciętniaczki. Tanie i fajne,ale szału nie robią...

      Usuń
  5. Trwałość rzeczywiście robi wrażenie.

    Ciekawe, ile dałby radę przetrwać na moich paznokciach, które wchodzą w bliskie kontakty z różnymi substancjami i przeszkodami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor ma, mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)