środa, 2 kwietnia 2014

Odżywka keratynowa do paznokci Keratin Bomb od La Rosa

Hej :)

Dziś pierwszy raz od długiego czasu opinia negatywna:( strasznie jest mi z tego powodu przykro, ale po użyciu tej odżywki i keratynowej maski do włosów od BingoSpa stwierdzam,że mój organizm chyba poprostu nie potrzebuje keratynowych wspomagaczy a problem leży w braku innych pierwiastków. Do rzeczy...

1.Opakowanie
Buteleczkę z odżywką otrzymujemy w kartonowym pudełku. Odżywka ma 10ml pojemności.

2.Skład:
3. Opis producenta:
 4.Cena i dostępność:
ok.13zł TU (aktualnie chyba jest niedostępna, albo ja nie znalazłam)
http://sklep.futurosa.net/shop/search.html

5.Pędzelek i konsystencja
Pędzelek jest długi, okrągły i wąski. I to jest pierwszy minus-mógłby być szerszy i bardziej płaski. Konsystencja odżywki jest rzadka. Łatwo spływa z pędzelka ale też łatwo spływa z paznokci na skórki...
6.Moja opinia
Niestety u mnie odżywka się nie sprawdziła :( Jak moje paznokcie się rozdwajały, były słabe i łamliwe tak było nadal po stosowaniu tej odżywki. Jako lakier utrzymywała się 2-3 dni na paznokciach, potem odpryskiwała. Zalewała mi też skórki bo jak już pisałam, jest dość rzadka. Plus taki,że dosyć szybko schnie. Niestety podstawowej funkcji nie spełniła,więc dłużej nie będę się rozpisywała. Mimo wszystko nie zwalam winy na złą jakość tej keratynowej bomby (ponoć to bestseller). Zauważyłam, że również keratynowa, ale maska do włosów również nie dała u mnie widocznych efektów. Widocznie keratyny Ci u mnie w organizmie na tyle dość,że wszelkie zewnętrzne wspomaganie nie daje widocznych efektów :)

Wracam do Eveline 8 w 1, do tej pory to mój odżywkowo-paznokciowy hit :)

9 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wypał z tej odżywki może po dłuższym stosowaniu coś zauważysz;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mam motywacji żeby dalej się nią smarować...

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Dobrze,że inne produkty tej firmy budzą mój entuzjazm :)

      Usuń
  3. Odżywka bardziej zaszkodziła, niż pomogła. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, zdecydowanie nie pogorszyła. Poprostu niezbyt pomogła.

      Usuń
    2. Tak, czy owak, szkoda. Ja również od jakiegoś czasu szukam dobrej odżywki, ale niestety jak dotąd bezskutecznie.

      Usuń
  4. nie znam, ale z odżywek bardzo lubię Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)