sobota, 12 kwietnia 2014

Talk Marketing niedługo rusza z kampanią Tesco! Zostań testerem!:)

Talk Marketing niedługo rusza z nową kampanią Ekspertów Tesco :) Dawno temu się do niej zapisywałam, ale widocznie cały czas coś dogrywali,że w dalszym ciągu jeszcze się nie zaczęła. 

Wczoraj dostałam maila,że mam zaktualizować adres do wysyłki w tej kampanii także wychodzi na to,że jest to ostatnia prosta na zapisanie się do tego projektu :)

Zarejestrować i zapisać się możecie: TU lub klikając w obrazek:)

https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/62d341aceb8c7967af5bd7d83e3efde3

8 komentarzy:

  1. super;) to się zapisuję zobaczę co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie denerwowała cisza na portalu i usunęłam konto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam maila z aktywacją danych do wysyłki. A więc będziemy testować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam w sumie jest napisane,że prośba o aktualizację danych do wysyłki NIE oznacza,że się zakwalifikowało do testów, ale w sumie po co by prosili,gdyby na nic im to było potrzebne ?

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)