poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyniki rozdania + przesyłki :)

Przepraszam,że z takim opóźnieniem ale miałam ciężki weekend. Rozwożenie zaproszeń ślubnych trzeci tydzień pod rząd zabiera sporo czasu i energii. Wiadomo, u każdego trzeba posiedzieć chwilkę, porozmawiać. I tak średnio w 10 domach w ciągu 1 dnia :)

Do rzeczy :)

Wpłynęło 18 zgłoszeń :) 

Zdobyłyście 54 losy :)

Zacznijmy od nagrody pocieszenia :)
30% rabatu na zamówienie ze sklepu i darmową dostawę wygrywa:

 
Magda X 
która wskazała,że chciałaby wygrać pędzel do pudru :)

Natomiast nagrodę główną  w postaci perfum L'amore:

 wygrywa:

Panna Mysia!:)

Panna Mysia przekonała mnie dwoma argumentami związanymi ze sobą: ślub + księżniczka! :) Nie jest tajemnicą poliszynela,że za 68 dni również wychodzę za mąż. Dobrze wiem,jaki to stres i jak bardzo kobiety w tym dniu chcą zadbać o detale. Panno Mysio- choć o zapach się nie martw;)

****************************************************************************************

Przy okazji pochwalę się Wam dwoma przesyłkami które ostatnio do mnie dotarły. Są to paczki od portalu ,,Dziecko w Warszawie" (za zapisanie do newslettera) oraz preparat z portalu Sample City:) 

Dziś w Tesco podczas zakupów dostałam Magazyn Tesco za 1 grosz :) więc też uznaję go jako gratis :)


Jak tam wasze próbkowo-gratisowe łowy?:)

14 komentarzy:

  1. Wygrałam, wgrałam, wygrałam! Cudowny prezent mi sprawiłaś, dziękuję! Teraz będę wyglądać i pachnieć jak księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nadmiaru emocji zapomniałam dodać, że Magnolię również testuję. Czekam na efekty i Twoją opinię. Zestresowanym Pannom Młodym napewno się przyda :)

      Usuń
    2. Autentycznie! Mi ta Magnolia spadła jak z nieba bo akurat jest nerwowy okres!

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni i dla ciebie również nieźle się obłowiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację dla zwyciężani rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :)
    dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się cieszę! to pierwsze rozdanie w którym coś wygrałam, dziękuję ♥

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Też czekam na Magnolię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach stosowania stwierdzam,że jest fajna :)

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)