niedziela, 13 kwietnia 2014

Zamówienie od futurosa.net :)

Hejka :)

Wczoraj dotarło do mnie zamówienie od futurosa.net :)
(jeśli chcecie kod rabatowy- piszcie priv)

Cieszę się,że kolekcja moich pędzelków poszerzyła się tak znacząco ;)

Zamówienie przedstawia się następująco:


1.Lakier do paznokci La Rosa nr 101


2.Cień La Rosa nr 15 JASPIS 3g


3.Pędzel do cieni podwójny #5267


4.Pędzel do cieniowania #7551


5.Pędzel do podkładu #7759 - Foundation Brush Flat Top


6.Pędzelek do cieni #7766 - Eyeshadow Brush


7.Patyczki drewniane do manicure – 5szt. K1702


8.Pędzel do maseczek - nylon - K6837



















Jak widzicie na zdjęciu brakuje jednego pędzelka. Widocznie popełniono błąd przy pakowaniu, ale już wyjaśniłam sytuację i jutro mogę go odebrać :)










Jestem lekko rozczarowana lakierem do paznokci. Na zdjęciu dostępnym na stronie sklepu prezentuje się on jak na obrazku powyżej. Sami oceńcie czy kolor jest adekwatny....























7 komentarzy:

  1. ja właśnie zakupiłam pędzel do podkładu :) zobaczę jak się sprawdzi;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś dać znać, wysłałabym Ci kod rabatowy!:)

      Usuń
  2. kolor lakieru wg mnie w ogóle nie pasuje do przedstawianego na stronie sklepu. może tutaj również doszło do pomyłki?
    www.lovelinessbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy:) Ale ten kolor lakieru to może być też pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kolor lakieru zupełnie inny.. ale pędzelki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie te pędzelki, a kolor lakieru zupełnie inny....;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)