czwartek, 15 maja 2014

Black diamond, czyli czarny piasek od L'oreal.

Cześć :)

Dziś słów kilka o lakierze na który wdarł się szturmem w moje serce a zaskoczył mnie przede wszystkim swoją fakturą i kolorem. Kupując Black Diamond od L'oreal na Rossmannowej promocji -49% nie spodziewałam się,że będzie on... piaskaczem!:)


Opakowanie, pojemność:
Opakowanie jest małe ale baaardzo zgrabne. Przeważnie nie zwracam uwagi na design opakowania lakieru do paznokci ale tej wyjątkowo wpadł mi w oko swoją prostotą.Pojemność to 5ml. 

Cena: ok.22zł Rossmann, Natura, SuperPharma itp. Ja kupiłam za niecałe 11zł w promocji -49%.

Pędzelek :
Pędzelek jest szeroki ale bardzo wygodny. Ja takie lubię nad wyraz:)

Konsystencja:
Zaskakująca- baardzo gęsta. W sumie chwilami miałam wrażenie że nakładam papkę! Mimo to nakładanie go należy do przyjemności ze względu na możliwość ultra-precyzyjnego rozprowadzania (co przy rzadkich lakierach jest niemożliwe-rozlewają się).

Skład:

Efekt końcowy i moja opinia:
Posiada w sobie srebrne drobinki tworząc złudzenie (cóż za zaskoczenie!) czarnego diamentu :) Efekt piasku jest bardzo subtelny. Nie są to zaciągające pończochy ostre ,,bryłki" tylko subtelna chropowata faktura. Spokojnie trzyma się na pazurkach w połączeniu z utwardzaczem Seche Vite kilka dni, po czym lekko ścierają się końcówki. Na pewno nie odpryskuje kawałkami. Szybko schnie- w zasadzie nie zdążyłam pomalować drugiej dłoni i już pierwsza była gotowa na następną warstwę. Cena nie jest mała ale uwierzcie mi,że tak przyjemnie się go nosi i efekt jest tak rzadko spotykany, że gdybym miała teraz zapłacić standardową cenę- zapłaciłabym, bo warto

Ja go pokochałam, jest idealny! 
Stał się moim ulubionym lakierem do paznokci! :)

14 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piaski są boskie, ja właśnie czaję się na jakiś ciemny kolorek ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiedziałam,że to piasek :) a jednak :)

      Usuń
  3. spodobał mi się :D na pazurkach wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak spodobał mi się i to bardzo :) już znam swój zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda :) Ale powiedz mi jak się go zmywa? Schodzi ładnie czy trzeba się namęczyć?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak zmywasz. Ja zawsze owijam pazurki w nasączony wacik i kawałek folii spożywczej i tak zostawiam na około kwadrans. Przy nim zauważyłam,że 5 min wystarczy więc super!:)

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)