czwartek, 8 maja 2014

Blistex Berry Balm | ulubiony balsam do ust

Po balsamy do ust najczęściej sięgam zimą. Nie rozstaję się z nimi na krok. Niemniej obecna wiosna (przynajmniej w Lublinie) nas nie rozpieszcza,więc dalej smaruję usta tego typu specyfikiem :)

Poprzedni mój balsam- osławiony Tisane dostałam od mamy i nie bardzo przypadł mi do gustu. Sztyft był zbyt twardy w temperaturze pokojowej, nie mówiąc już po wyjściu na -10 st.C. Toteż odłożyłam go szybko na bok gdy od epiekna24.pl otrzymałam ten- Blistex Medicated Berry Balm :)

Pierwsze co się rzuca w oczy to oczywiście opakowanie :) Jest to sztyft który działa bez zarzutu. Nie zacina się, pomadka łatwo wysuwa się i chowa.

Waga 4,25g za cenę ok.7zł (do kupienia w drogeriach internetowych) np. epiekna24.pl
 epiekna24.pl

Sposób użycia: Stosować tak często, jak tylko potrzeba (co ok.2 godziny). W przypadku ekspozycji na słońce - aplikować 15 min przed opalaniem,żeby filtr mógł zadziałać.

Opis: Dzięki potrójnej technologii nawilżania jest doskonały nawet dla najbardziej przesuszonych ust pomaga uzupełnić nawilżenie i zapobiega ponownej utracie wilgoci, dodatkowy filtr SPF 15 chroni przed promieniowaniem słonecznym. Blistex® Medicated Lip Balm dla zdrowych nawilżonych ust o każdej porze roku zwłaszcza zimą.

INCI:
Aktywne składniki: Dimethicone (2.0%, Lip Protectant), Oxybenzone (2.5%, Sunscreen), Padimate O (6.6%, Sunscreen)
Nieaktywne składniki: Beeswax, Camphor, Cetyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Euphorbia Cerifera Candelilla Wax, Flavor, Isopropyl Myristate, Isopropyl Palmitate, Isopropyl Stearate, Lanolin, Lanolin Oil, Menthol, Methylparaben, Mineral Oil, Ozokerite, Paraffin, Petrolatum, Polybutene, Propylparaben, Red 6 Lake, Theobroma Cocoa Seed Butter

Jak widać znajdziemy tu formułę zawierającą Dimethicone (tworzy na powierzchni skóry film, który ogranicza ucieczkę wody z naskórka), Oxybenzon i Padimate (filtry chemiczne przeciw promieniom UV- ponoć szkodliwe, patrz TU) a oprócz tego  wosk pszczeli, wosk kandelilla oraz kamforę, która koi i łagodzi spierzchnięte i popękane usta. Te trzy ww składniki ochronne, utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia skóry ust i zabezpieczających je przed dalszym wysychaniem.

Moja opinia:
Dla mnie jest to zdecydowanie najlepszy balsam, który do tej pory miałam. Mały i poręczny sztyft zmieści się wszędzie i nie przecieknie (jak w przypadku wyciskanych balsamów). Mogę się nim smarować bez spoglądania w lusterko- po nałożeniu mrowi w usta więc wiem,gdzie go nałożyłam ;) Do tego: 
  • Łagodzi spierzchnięte i popękane usta
  • Zapobiega wysychaniu ust- moje usta są gładkie i miękkie
  • Nawilża usta
  • Chroni od wiatru,mrozu,slońca
  • ma filtr SPF 15-zawsze coś:)
Co do zapachu- niekoniecznie jest on jagodowy ale mimo wszystko smakowity:) Kojarzy mi się z jakąś gumą do żucia z dzieciństwa :) Przy nałożeniu kilku warstw zaczyna się przebijać zapach/smak ziołowo-mentolowy. Przy jednej warstwie  jak dla mnie całe szczęście jest niewyczuwalny :) (za to nienawidzę Carmexa). 


Tworzy na ustach piękną lśniącą poświatę, czasem nawet nie używam błyszczyka, ten subtelny błysk od Blistexa mi wystarczy :)

 No i najważniejsze- konsystencja- sztyft nie jest mocno zbity i twardy. Jest pół-miękki, dla mnie w sam raz :)

Jednym słowem- balsam idealny :)

*************************************************************************************************
Wczoraj dowiedziałam się,że zostałam testerką Talk Marketingu
w akcji Kampania Tesco :)

 
Jeśli również chcecie zarejestrować się w Talk Marketing 
i brać udział w testach to możecie to zrobić pod TYM LINKIEM :)

11 komentarzy:

  1. Nie lubię efektu mrożenia na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja mialam kiedys truskawkowego i od pierwszego uzycia mnie odrzucal zapach:/

      Usuń
  3. interesujący :) i cena odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wyprzedazach w Rossmannie i Naturze da sie przezyc te 7zl co nie?:)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego balsamu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)