sobota, 31 maja 2014

Eveline Argan Oil balsam-kompres po depilacji

Oto kolejny produkt z serii Eveline Argan Oil. Wszystkie trzy (o suchym olejku pisałam TU, ten kosmetyk jest drugi w kolejce, o trzecim niebawem) otrzymałam od Drogerii Sekret Natury w ramach współpracy.

Nie powiem- w tym balsamie pokładałam największe nadzieje. Sprawdziły się!

Opakowanie to zamykana na klik miękka tuba o pojemności 125ml za które płacimy ok.9zł
Opis producenta:
Sposób użycia:
Konsystencja   jest troszkę bardziej gęsta od tradycyjnego balsamu do ciała.
Składniki aktywne:olejek arganowy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z liści oliwki, kwas hialuronowy, mocznik, glukoza, kompleks witamin A+E+F, D-Panthenol i allantoina.

Balsam okazał się moim strzałem w 10! Bardzo szybko się wchłania (w przeciwieństwie do suchego olejku do ciała z tej samej serii), przepięknie pachnie i pozostawia skórę nawilżoną i aksamitną w dotyku. Co najważniejsze- działa! Nie sądziłam,że po balsamie za 9zł włoski naprawdę będą wolniej rosnąć ale czary-mary- rosną dwa razy wolniej!Ale,ale musi być jakieś ale- koniecznie trzeba go stosować regularnie (tzn. min.1 raz dziennie). Jeśli chociaż jeden dzień się zagapimy- bach, włoski znów rosną jak szalone :) Do tej pory depilowałam się średnio raz w tygodniu, przeważnie w soboty w ramach Home Day Spa. Od kiedy go stosuję mogę pozwolić sobie na 1,5-2 tyg.przerwy między goleniem :) Fajnie nie? Szczególnie dobra opcja na lato, gdy nóżki są codziennie pokazywane wzdłuż i wszerz a my jesteśmy depilacyjnymi leniuszkami (choć przy bardzo wysokich temperaturach przypuszczam,że będzie ciężej się wchłaniał).

Nie wiem jak jest z łagodzeniem podrażnień po depilacji, bo nie mam z tym problemu, więc sprawdźcie same.

Naprawdę jestem zadowolona z tego smarowidła. Za tą cenę jest naprawdę wart uwagi! Trzeba sobie tylko wyrobić (najlepiej przed snem) nawyk mazania nóżek ;)


                 Co o nim sądzicie? Co polecacie w kwestii depilacji?

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że ma małą pojemność, przez cały rok będzie trochę kosztowne używanie go codziennie, ale na wiosnę i lato warto się w niego zaopatrzyć :) Jak spotkam to wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam tego typu specyfików cały rok. Wiosna+lato wystarczy w zupełności :) w końcu w zimę aż tak często nie pokazujemy nóżek :)

      Usuń
  2. super balsam :) z chęcią bym go wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Klasyczna tuba wielkości całej dłoni :) Czy ja wiem, czy to mało?:) Jest bardzo wydajny więc naprawdę się opyla :)

      Usuń
  4. o kurczę, tak działa na włoski? to chcę go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zachęciłaś do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem czy moje włoski tez by wolniej rosly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam go wcześniej ale produkty Eveline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)