czwartek, 22 maja 2014

French manicure za pomocą paseczków | French Tip Guides

Rzadko kiedy mogę pozwolić sobie na malowanie typu ,,french manicure". Wynika to z faktu,że moje paznokcie maksymalnie raz/ dwa raz w roku osiągają pożądaną długość. Z reguły łamią się w najmniej odpowiednim momencie. Tym razem wykorzystałam fakt,że pod hybrydą urosły na te 3-4 mm i natychmiast po jej zdjęciu zrobiłam sobie klasyka wśród klasyków.

Co było mi potrzebne:
http://epiekna24.pl/

Oprócz tego potrzebujemy lakier w odcieniu baby pink lub nude, lakier w odcieniu bieli oraz utwardzacz.

Najpierw zmyłam poprzednią emalię,  potem położyłam bazę pod lakier Joko 3 w 1 i pomalowałam paznokcie neutralnym różem.
Następnie nałożyłam po jednym paseczku na jeden paznokieć. Ważne,żeby kolor bazowy był kompletnie suchy inaczej odbije się na nim wzorek paseczka.
Po nałożeniu paseczków pomalowałam końcówki białym lakierem i odczekałam aż lekko podeschnie po czym delikatnie oderwałam paski, tak,żeby nie ,,pozaciągać" lakieru. Wszystko przeciągnęłam utwardzaczem i wysuszaczem (2w1) i voilà! :) Oto jak wygląda efekt końcowy :)

Paseczki są bardzo mocne, nie rwą się w trakcie przyklejania ani odklejania. Kosztują grosze (2,99zł TU). Problem jest tylko z prościutkim ich nałożeniem- do tego potrzeba wprawy i nie-drżących rąk :) 

W celu nadania paznokciom kształtu przed całym procederem polecam szklane pilniczki. 
Są długotrwałe, higieniczne (możemy je myć w wodzie i używać od nowa), nie tępią się ani nie niszczą paznokci. Nie powodują zadr ani nie rozdwajają pazurków :) a wcale nie są jakieś super hiper drogie (4-10zł)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny frencz ;) Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) przepiękne paznokcie! zazdroszczę takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo rzadko udaje mi się takie zapuścić... :)

      Usuń
  3. Piękne paznokcie i efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie potrafię używać tych pasków, albo nie mam cierpliwości do całkowitego wyschnięcia bazowej warstwy :) zawsze sama wykonuję białą końcówkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kiedyś malowałam sama, ale zawsze wychodziła mi krzywa:(

      Usuń
  5. Ale masz piękne paznokcie, dawniej też robiłam sobie french mani za pomocą takich paseczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie. Uwielbiam taki mani, pasuje do wszystkiego i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny manicure ci wyszedł, bardzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie ci to wyszlo,gratuluje zadbanych dloni :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)