sobota, 10 maja 2014

Jak i gdzie przechowuję swoje kosmetyki :)

Siemka :)

Dziś post nieco luźniejszy, ot taki weekendowy. Chcę się Wam pochwalić jak i gdzie przechowuję wszystkie swoje kosmetyki, a jest tego trochę. 

1.Kolorówka
To jest moja ,,toaletka" :) Mam dosyć ciemne mieszkanie więc żeby wiedzieć jak realistycznie będzie wyglądał mój makijaż po wyjściu z domu- maluję się przy oknie :) Szufladki kupiłam w Leroy Merlin za 28zł. Spisują się znakomicie! Sami zobaczcie:
W szufladzie na górze trzymam maskary, cienie do powiek i kredki do oczu.
W środkowej szufladzie trzymam podkłady, róże i szminki/błyszczyki
Ostatnia szuflada przeznaczona jest na pędzle do makijażu :)

2.Perfumy
Perfumy trzymam w koszyczku na komodzie w przedpokoju. Często w biegu zapominałam się nimi psiknąć a tak ubierając się do wyjścia mam je w zasięgu wzroku :)

3. Pielęgnacja ciała i włosów

Tradycyjnie trzymam je w łazience na wannie i specjalnej plastikowej półeczce. Brak miejsca zmusił mnie także do wykorzystania mini półeczki, która utworzyła się po ułożeniu płytek :)

4.Pielęgnacja twarzy
Mój ukochany żel do mycia twarzy od Avene, płyn micelarny, wodę termalną i olej kokosowy trzymam na półeczce pod lustrem w łazience :) tak samo jak saszetki z maseczkami do twarzy, kilka próbek które właśnie używam i szpargałki typu gumka do włosów.

5.Lakiery do paznokci
Lakiery do paznokci jak Bóg przykazał trzymam w lodówce. Dzięki temu duuuużo dłużej są świeże i rzadkie i lepiej trzymają się na paznokciach. 

Poustawiane są kolorystycznie,żebym szybciej mogła się zdecydować na jaki kolor aktualnie mam ochotę :)

6.Próbki
Próbki trzymam w metalowej puszce po ciastkach w przedpokoju (koło perfum). Ostatnio poukładałam je tematycznie, bo zbyt duży chaos zapanował w owej skrytce :)

7. Zapasy
Wszelkie zapasy trzymam w plastikowym pojemniku z Biedronki (kupiony za ok.15zł) a pojemnik ów trzymam w łazience pod koszem na śmieci :) Uważam,że taki sposób jest bardzo praktyczny bo nie zajmuje nam potrzebnych szafek i dobrze dobrany kolor pojemnika potrafi upiększyć nam łazienkę :)

Uff to tyle w temacie :) 
A jak Wy radzicie sobie z przechowywaniem kosmetyków?:)

9 komentarzy:

  1. fajny sposób na przechowywanie :) ja osobiście wole mieć pochowane kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała tyle szafek to tez bym chowała!:) jednak na kawalerce liczy sie kazdy metr!:)

      Usuń
  2. widzę, ze lusterko z Biedronki, tez je mam i lubię :) Pojemniczki to super rzecz, ja bym wolała jednak mniej prześwitujące (ten na zapasy) oraz mniej zróżnicowane kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusterko z Lidla ale identyczne bylo swego czasu w Biedronce, fakt :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wszystko zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swoje mam wszystkie w jednym miejscu, na półce w pokoju, nie mam ich na razie zbyt dużo więc się mieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony i żele pod prysznic tez trzymasz w pokoju??:)

      Usuń
  5. U mnie to wyglada podobnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietko, jaka Ty jesteś niesamowicie zorganizowana, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)