wtorek, 27 maja 2014

Minerany cień do powiek La Rosa Jaspis

Jakiś czas szukałam cienia do powiek który rozświetli moje spojrzenie. Potrzebowałam go głównie do kącików oczu i pod łuk brwiowy. Kupując cień mineralny La Rosa nie spodziewałam się,że inwestuję w jeszcze bardziej wielostronny kosmetyk.

1.Opakowanie
Zakręcany słoiczek bez sitka zawierający 3g produktu.

2.Dostępność i cena
TUTAJ. Cena bez promocji: 24,70zł. Aktualnie udostępniam Wam kod rabatowy - 20% :)
http://sklep.futurosa.net/shop/product/10/12,cien-la-rosa-nr-15-jaspis-3g.html
3. Opis producenta
,,Jasnokremowy cień o lekkim połysku, tonacja ciepła; pięknie otwiera i rozświetla oko, może być stosowany zarówno na całą powiekę jako kolor bazowy, jak i w wewnętrznym kąciku oraz pod linią brwi."

,,Cienie mineralne La Rosa rewelacyjnie wydobywają urodę oka. Wypróbuj i przekonaj się, jak pięknie się wybarwiają. To dzięki wysokiej zawartości dwutlenku tytanu ich kolory są nasycone i trwałe. Z kolei tlenek żelaza działa jak optyczny reduktor zmarszczek. Cieni La Rosa można używać na wiele sposobów: na sucho; na mokro (bardzo intensywne wybarwienie); jako pigment do bezbarwnego lakieru do paznokci; z wazeliną kosmetyczną jako błyszczyk do ust; można mieszać ze sobą różne kolory uzyskując nowe odcienie - wykorzystując np. dwa kolory możesz stworzyć kilka ciekawych stylizacji."
 4.Jak stosować?
Nałóż niewielką ilość produktu odpowiednim pędzlem, przeznaczonym do makijażu oczu.  
5.Skład
Mica, iron oxides, carmine, titanium dioxide. Skład krótki i konkretny :) 
6. Kolorystyka
Dostępnych jest 36 kolorów. Od błyszczących po matowe, przez ciepłe do chłodnych. Do koloru, do wyboru :)

7. Moja opinia
Cień okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie dość,że piekielnie wydajny (wystarczy ociupinka,żeby pomalować i kąciki oczu i łuk brwiowy a nawet całą powiekę) to jeszcze nie muszę się martwić,że będę musiała wyrzucić pojemniczek za jakiś czas, gdyż produkt jest wieczny :) Kolor dobrałam sobie idealnie- faktycznie jest to jasnokremowy cień, błyszczący. Pięknie w słońcu odbija światło :) Cieszę się,że wybrałam odcień w ciepłej tonacji- mam jasnośniadą cerę więc ciepłe tony bardzo mi pasują :) Zgodnie z obietnicami producenta, faktycznie ,,pięknie otwiera i rozświetla oko"! Co prawda nie nakładałam go na mokro ale za to na sucho muszę go pochwalić- nie osypuje się, choć jest w postaci sypkiej. Położony na bazę ArtDeco siedzi na powiekach dobre 10-12 h :) Jedyne do czego mogę się przyczepić to brak sitka. Baaardzo mi to przeszkadza. Próbując wydobyć ze słoiczka tą moją odrobinkę przeważnie nabieram dużo za dużo. 
 
Dobrze się rozprowadza, bardzo dobrze blenduje. 
 
Zauważyłam też że idealnie sprawdza się położony na łuczek kupidyna i punktowo między brwi (nad nosem). Pomaga wtedy wymodelować twarz :) Można nim delikatnie oprószyć dekolt- zaczyna delikatnie lśnić :)
Jak widzicie- jest to produkt wielozadaniowy :) 
Zdecydowanie wart swojej ceny :)
 A jakie są Wasze ulubione cienie o powiek? Lubicie minerały?:)

11 komentarzy:

  1. bardzo wielofunkcyjny, sama mam trzy cienie z La Rosa i faktycznie są bardzo trwałe i mega wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, mam te cienie i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie ten sam odcień i nie żałuję wyboru ponieważ tak ja napisałaś cień bardzo ładnie rozświetla spojrzenia i odbija światło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jeszcze jakies inne kolory warte polecenia?:)

      Usuń
  4. super :) u mnie z cieniami to jest tak, że jak jakiś wpadnie do biorę, ale mam ostatnio plan zainwestować w kilka porządnych, a nie jakieś buble :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, skusiłabym się chętnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i przydatny produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)