poniedziałek, 12 maja 2014

Mój pakiet Talk Agentki :)

Właśnie zawitał do mnie kurier z przesyłką od TalkMarketing :)

Zostałam Talk Agentką w kampanii Tesco. Przyszła do mnie taka oto paczuszka:
W paczuszce: Informator Talk Agentki, broszura Tesco loves baby i najważniejsze: kupony na :
  • Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde
  • Avokado Hass,
  • 3 bułki wiejskie ciemne,
  • Sałatka Florencka,
  • Musztarda Starofrancuska gruboziarnista,
  • Zioła prowansalskie mieszanka,
  • Pieprz czarny ziarnisty,
  • Papryka słodka mielona,
  • Kiełbaski bratwurst,
  • Rurki waflowe z mleczną czekoladą,
  • Migdały w czekoladzie,
  • Black Gold herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka,
  • Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi,
  • Smoothie sok mango i marakuja,
  • Ziemniaki odmiana Agata,
  • Olej rzepakowy,
  • Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet.
Przystępuję do testów :) !

Jeśli również macie ochotę na testowanie z Talk Marketing odsyłam Was do mojej zakładki na ten temat: TU

15 komentarzy:

  1. To są kupony zniżkowe czy bony na produkty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam ich kampanie!:) co prawda na pierwsza czekałam pół roku ale jak widać opłacało się :)

      Usuń
  3. super, ja też dostałam się do tej kampanii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta kampania, ja tym razem nie będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie testy produktów już trwają :) muszę tylko iść po jeden produkt, bo nie było na stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę dostać bratwurstów, mają duże powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)