wtorek, 20 maja 2014

Pomóżmy Earthnicity wybrać nowy kolor różu :)

Hej :)

Zostałam poproszona przez firmę Earthnicity o pomoc w wyborze nowego koloru podkładu i różu. Swojego testu koloru podkładów Wam nie pokażę,bo mój aparat jest zbyt słaby żeby wychwycić tak subtelną różnicę w odcieniach. Musiałam wybrać kolor sama a Wam tylko pokażę mój wybór ostateczny :)
Chciałabym Was jednak poprosić o pomoc w wyborze koloru różu.

Tak oto się one przedstawiają :)





Jedynka jest jaśniejsza, różowo-brzoskwiniowa i daje efekt glow. Natomiast dwójka ma w sobie lekko fioletowe tony (niewidoczne na twarzy) i drobinki brokatu. 

Jedynka daje subtelniejszy efekt, dwójka jest mocniejsza.

Początkowo bardziej podobała mi się jedynka, teraz zastanawiam się czy dwójka mi bardziej nie pasuje ;)

 Który kolor Wam przypadł do gustu? Który byście chciały?


 A tak przedstawia się odcień podkładu który wybrałam jako najbardziej mi pasujący. Obecnie na prywatny użytek mam Porcelain. Ten (NGB 414-1) jest do niego bardzo zbliżony, ewentualnie ciut ciemniejszy.
Przepraszam za brak błyszczyka/szminki/makijażu oka. Chciałam żebyście skoncentrowały się na odcieniu podkładu :)
Pozwoliłam sobie skorzystać ze Swatchy Earthnicity,żeby pokazać Wam cztery nowe odcienie nad którymi trwał wybór. Są one oznaczone cyferkami.

A Wam który ,,cyferkowy" podkład by najbardziej pasował?



 Przy okazji:


12 komentarzy:

  1. Jeżeli o mnie chodzi, to jedyneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to 1 i 2 :P na co dzień 1 a na wyjścia 2;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dwójka też jest w sumie ładna, ale jednak za jedyneczką są głosy :)

      Usuń
  4. oba mi się podobają ale chyba 1 lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że wszyscy zgadzają się ze mną :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie 1! :) Jest subtelniejszy, nadaje świeżości, "efekt zdrowej cery" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba musiałabym podkłady zobaczyć u siebie :) a róż, hmm chyba jedynka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)