sobota, 24 maja 2014

Spotkanie blogerek->Lublin, 23.08.2014r.

Angelika z bloga Zafrikooo wpadła na pomysł zorganizowania kolejnego lubelskiego spotkania blogerek. Poprosiła mnie o współpracę, więc 'kopnął' mnie zaszczyt by zostać współorganizatorką tego przedsięwzięcia :)

 
Planujemy spotkać się z przedstawicielami znanych i cenionych marek kosmetycznych, napić dobrej kawy, zrobić "wymianki kosmetyczne"... Na pewno będzie wesoło! :)
W związku z powyższym poszukujemy dziesięciu dziewczyn, które chciałyby wziąć udział w tym spotkaniu. 
Mamy nadzieję,że cieszycie się tak jak i my, dlatego ogłaszamy zapisy!:)

Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie się na:

probkigratisy@tlen.pl
w tytule: Spotkanie Blogerek Lublin
w treści: imię, nazwisko, link do bloga, od kiedy prowadzicie bloga 

oraz klauzulę ,,Zobowiązuję się do napisania recenzji bądź 
krótkiej notatki o otrzymanych prezentach (TAK/NIE)"

Ilość miejsc ograniczona.

Zapisy do 14 czerwca 2014r.

Spotkanie odbędzie się w godzinach popołudniowych w Lublinie. Szczegóły zostaną podane w późniejszym czasie. 
Składka po 5 zł od osoby.

Jeśli ktoś ma pomysły i sugestie- czekam na nie w komentarzach :)
A- udostępnijcie baner na swoich blogach! :) Niech ta radosna wieść niesie się w świat :)

52 komentarze:

  1. Super pomysł! Zgłosiłabym się, ale z Warszawy do Lublina to kawał drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie na Mazurach :D haha

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym była zainteresowana, poślę zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie poszło i udostępniłam dla lubelskich koleżanek u siebie na Fp :)

      Usuń
  4. W Lublinie jeszcze nie byłam nigdy a ze akurat to wakacje to próbuje swoich sił : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Lublin to piękne miasto!:) Warto je odwiedzić :)

      Usuń
  5. Wakacyjne spotkanie blogerek to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko dziewczyny z blogspota wchodzą w grę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłosiłam się i ja :) dodałam również u siebie bannerek informujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie wysłane, fajnie by było poplotkować o wakacyjnych wspomnieniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Blogerki zawsze są chętne do pomocy wiec zbiórka karmy dla piesków, lub słodyczy dla dzieciaków np. z domu dziecka była by ciekawym pomysłem.

      Usuń
  10. zgłoszenie wysłałam :) sugestie też podesłałam :) chętnie poznałabym nowe twarze :) baner oczywiście udostępniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za ;) chętnie poznałabym nowe osóbki z Lublina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario, pomyślałam że ciekawym rozwiązaniem spotkania mogłaby być bardziej luźna forma np piknikowa. Uczestniczki zabrałaby ze sobą coś smakowitego i w ten sposób powstałby pyszny poczęstunek. Każda kobietka w ten sposób włożyłaby swoją cegiełkę w organizacje spotkania. Nie ma jak rozmowa przy kawie i ciachu ;) Wiem,że nie da się przewidzieć pogody, ale liczę,że sierpień będzie łaskawy ;)

      Usuń
    2. Faktycznie można się nad tym zastanowić :)

      Usuń
    3. Milo mi to widzieć ;)

      Usuń
    4. też myślałam o pikniku (zawsze to coś innego, oryginalnego) ale trudno będzie o kawę chyba że w termosach :D

      Usuń
  12. Chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu,ale biorąc pod uwagę to,że jestem szesnastolatką to... nawet nie ma sensu ;D a poza tym... mój blog to też niewypał :D co będę się kompromitować :|
    PS. Mimo mojego wieku jestem prawie,że doskonale obeznana w kwestii włosowej ;D (nie przechwalam się,nic z tych rzeczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeeey;))

    Jeśli oczywiście wyrazisz na to zgodę chętnie wezmę udział w Twoim spotkaniu;)) Co do ciekawych rozwiązań? Nie jestem jakoś zbytnio wymagająca dla mnie liczy sie tylko dobra zabawa w gronie dziewczyn;))) Zawsze spotkania kojarzyły mi się z jakimś clubem, pub-em itp i to nawet fajne rozwiązanie jest bo większość dziewczyn nei zna się i i taka forma spotkania jest ok, aby przełamać "pierwsze lody"
    Umieściłam banerek na swoim blogu;)

    Życzę powodzenia i wytrwałości w przygotowaniach.

    Pozdrawiam Wioletta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam swoje zgłoszenie ;)
    Jestem z Lublina, więc jak tu nie skorzystać :D
    Przy okazji dołączam do grona obserwatorów, bo masz bardzo ciekawego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosiłam się również, bo chcę w końcu poznać na żywo zacne grono okolicznych blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszenie wysłane bardzo chętnie wezmę udział, oraz nowości kosmetyczne avon, próbki itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grono naszych patronów pewnie będzie szerokie :)

      Usuń
  17. Posłałam zgłoszenie- fajnie byłoby poznać szersze grono lubelskich blogerek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa kto bloguje z Lublina:)

      Usuń
  18. ja również się zgłosiłam :) mam nadzieję, że będę mogła uczestniczyć w tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nasze wybory uczestniczek będą słuszne :)

      Usuń
  19. Wysłałam zgłoszenie ;)) Fajnie by było poznać jeszcze kogoś nowego z lubelskiej blogosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosyć wiele już ;D i myslałam, że to już wszystkie! a tu proszę mile zaskoczenie, bo jest nas jesczez więcej :D

      Usuń
  20. ouuu akurat mam klientki na ten dzień :-/
    Więc miłej zabawy dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się zgłosiłam:) Chętnie poznam lubelskie blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubelskie blogerki to potęga :) Wysłałam również zgłoszenie, miło będzie poznać nowe buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłosiłam się i może akurat się uda ;) Z przyjemnością poznałabym blogerki z mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłoszę się i ja :) chociaż szans pewnie nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że za późno ogarnęłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojoj za późno się dowiedziałam ;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)