wtorek, 13 maja 2014

Współpraca z drogerią Sekret Urody :)

Wczorajszy dzień był dla mnie wybitnie szczęśliwy :) Przyszedł pakiet Talk Agentki, paczka o której za chwile oraz wydarzyło się też kilka innych ciekawych rzeczy :)

Ale do rzeczy:
Dziś chciałabym się Wam pochwalić nową współpracą z siecią drogerii SekretUrody :)
 
Drogerie te mają swoje oddziały w  wielu miejscowościach w Polsce :) TU możecie sprawdzić,czy jest jakaś w Waszej okolicy.

Kilka dni temu napisała do mnie sympatyczna Pani Magda czy nie chciałabym przetestować trzech z całej listy kosmetyków do wyboru :)

Wybór padł na:
1. Joko Smooth&light, fluid
2. Eveline Argan Oil 9w1 kojący balsam-kompres po depilacji
3. Eveline Cosmetics Argan +Kreatyna  Arganowy olejek 8w1 (do włosów)


Niestety podkładu Joko widocznie nie było i w zamian dostałam Eveline Cosmetics Argan Oil, ujędrniający suchy olejek do ciała :)

Jak tylko przetestuje- dam znać :)
 
Drogerie te możecie podejrzeć na ich stronie internetowej (LINK!) oraz facebooku (LINK!).

A TU możecie pobrać sobie do poczytania ich magazyn o zaskakującym tytule... Sekret Urody :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy, nie znam tych kosmetyków, ale kiedyś chciałabym wypróbować suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ! :) ja już jestem po pierwszych testach i mam mieszane uczucia ;>

      Usuń
  2. Miałam te kosmetyki i u mnie się sprawdziły bardzo je polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, świetne rzeczy do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też Ci gratuluję Twoich współprac np. z Ingrid :)

      Usuń
  5. Fajne kosmetyki, na pewno się sprawdzą, ja bardzo lubię tę serię szczególnie suchy olejek do ciała - naprawdę uelastycznia skóre, wygładza i napina. Przy regularnym stosowaniu widać bardzo różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o zazdroszczę, bo markę Eveline lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super paczka, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)