sobota, 7 czerwca 2014

Bingo spa- żel pod prysznic Biała Glinka i Migdały

O tym żelu naczytałam się raczej negatywnych opinii w blogosferze. Składając jednak zamówienie z Bingo Spa postanowiłam dać mu szansę, przede wszystkim ze względu na śmieszną cenę. Czy wart był mojej uwagi? Czytajcie dalej.


Opakowanie zawiera w sobie 300ml żelu pod prysznic. Jest to średnio miękka butelka zakończona zatrzaskiem typu ,,klik".


Cena za to cudo to w moim przypadku 3,90zł (aktualnie kosztuje 4,70zł, co i tak jest przeceną z 7,50zł). Żel można nabyć TUTAJ

Skład przedstawia się następująco:

Zapach  jest dokładnie taki jak się spodziewałam, a nawet lepszy! Zdecydowanie słodki, migdałowy. Intensywny, ale nie duszący. Utrzymuje się na skórze klasycznie- kilka minut po prysznicu.

Konsystencja w tym przypadku jest zaskakująca. Nie jest to klasyczny żel. Bardziej ciśnie mi się na klawiaturę sformułowanie: ciągnący glut. Czasem potrafię wydostać z butelki dość sporą porcję ale zanim opadnie ona na moją dłoń potrafi się schować znowu w butelce po zaprzestaniu naciskania na nią :) Wiecie o co mi chodzi prawda?:) Czasem mi to przeszkadza, czasem się podoba.
Moja opinia
Za tą cenę jest to żel warty uwagi. Fakt, raczej nie jest wydajny (żeby obmyć całe ciało potrzeba wycisnąć dość sporą porcję). ALE: Nie pozostawia białego nalotu, pieni się przyzwoicie, nieziemsko pachnie. Co do butelki- póki co sobie z nią radzę, ciekawa jestem jak będzie z końcówką żelu, aczkolwiek z tego co obserwuję wystarczy wstrząsnąć butelką,żeby żel się ,,oderwał" i spadł do dziubka. Nie trzeba czekać aż spłynie do zatrzasku. Właściwości pielęgnacyjnych nie zauważyłam, ot zwykły zmywacz brudu :) Jeśli chodzi o pojemność- ostatnio polubiłam ,,małe" żele pod prysznic- dzięki temu szybciej mi się kończą i mogę wreszcie przejść do następnego testowanego kosmetyku :) Swoją drogą- gdy ta butelka mi się skończy chyba będę tęsknić :) 

Moja ocena: 4+/5 :)
Miałyście go kiedyś? Lubicie takie słodkie zapachy?

12 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten glut haha :D W cenie promocyjnej można się na niego skusić, nie zaszkodzi a może się spodobać :D
    U mnie dzisiaj też o żelu z BingoSpa, ale z serii kolagenowej :D Właśnie przed chwilą skończyłam recenzję pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie, zdania są podzielone. Mi się on spodobał :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze go nie używałam, ale może go wypróbuje :)
    Uwielbiam słodkie zapachy ♥

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji nie mam, ale... Już żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem niesamowicie ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam ten zapach migdałów.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)