wtorek, 10 czerwca 2014

Już mi niosą suknię z welonem... ;)

Wprawdzie dopiero jutro odbiorę rzeczoną suknię, ale już dziś postanowiłam Wam się nieco wytłumaczyć :)

Otóż moje drogie w sobotę wychodzę za mąż i masa przeróżnych spraw do załatwienia z tego tytułu nie pozwala mi już czasowo na ogarnianie bloga i pisanie postów.

Źródło: http://www.miastons.pl
Do 22 czerwca będę w mini podróży poślubnej (właściwą planujemy na wrzesień) dlatego proszę Was o wyrozumiałość i cierpliwość. Powracam z aktywnością blogową w ostatnim tygodniu czerwca :):):)

Trzymajcie za mnie kciuki (żeby wszystko się udało)
i życzcie powodzenia na nowej drodze życia ;)

24 komentarze:

  1. Aaaaaaaa! ;) Jak super ;) Koniecznie pokaż się w sukience :) Życzę Ci wszystkiego dobrego i aby podróż mała i ta właściwa były wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna nowina :) życzę aby wszystko wyszło po twojej myśli, życzę wspaniałej ceremonii zaślubin i radosnego wesela :) wszystkiego dobrego! :) ja mam jeszcze ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ci było jak najlepiej : )

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow :D Gratuluję :D i trzymam kciuki aby wszystko się udało po Twojej myśli !:) i żeby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kochana! ;))) Wielki Dzień przed Tobą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na relacje! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;) koniecznie pokaż relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście Kochana wszystkiego najlepszego na nowej drodze i żeby ten dzień był bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ;*
    Miejmy nadzieję że trafiłaś
    na porządnego gościa :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo miłości i szczęścia na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że trzymam kciuki :) Oby to był ślub i wesele jak z bajki :)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do liebster blog award! :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam serdecznie do zaobserwowania i odwiedzenie mojego nowego bloga :)
    http://juliet-juliet-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No to już życzę wszystkiego najpiękniejszego na nowej drodze życie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana mam w dzień Twojego ślubu słonko będzie świeciło tylko dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żeby ten dzień był najwspanialszy w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo miłości i szczęścia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)